Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i Medie- og Informasjonskunnskap 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei til sammen på begge :)

Det jeg tenkte. Er selv fornøyd, men presterte litt svakt på del 1 føler jeg, som pleier å være min styrke. Del 2 er jeg usikker på hva jeg tenker om. :roll: Så kjapt jeg kom hjem, kom jeg på en rekke momenter og andre vinklinger jeg kunne hatt med i del 1, men det får så være.

Tviler sterkt på at jeg får samme karakter på denne som jeg får i standpunkt, men det skal litt til. Har bestemt meg for at om jeg får 4, så skal jeg klage, og får jeg 5, så tror jeg at jeg lar det bli med det :)

Endret av GarethBale
Lenke til kommentar

Så bra det gikk bra med dere:)

Føler liksom jeg svarte litt lite på både del 1 og del 2 jeg... Kom på mye jeg kunne tatt med når jeg kom hjem! Er så irriterende når oppgaven er så omfattende, for man vet liksom ikke hvor mye de vil man skal ha med. Så for meg kan det enten gå veldig dårlig eller veldig bra, selvom magefølelsen sier meg at det gikk ganske dårlig :p

Lenke til kommentar

Så bra det gikk bra med dere:)

Føler liksom jeg svarte litt lite på både del 1 og del 2 jeg... Kom på mye jeg kunne tatt med når jeg kom hjem! Er så irriterende når oppgaven er så omfattende, for man vet liksom ikke hvor mye de vil man skal ha med. Så for meg kan det enten gå veldig dårlig eller veldig bra, selvom magefølelsen sier meg at det gikk ganske dårlig :p

Det verste med sånne oppgaver er å finne ut kor man skal begynne. Siden det er så masse stoff man kan ta med, så blir det vanskeleg å vite kor man skal starte og ka som er viktigast å fokusere på
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...