Lystig Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Noen av dere som har noen erfaringer fra http://www.gullerud.no/? Det er jo ekstremt billig, 420 kroner i året! Er serverne stabile? Er firmaet seriøst? Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 520 kroner da, men det er fortsatt billig! Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ikke la deg 'lure': 520 kroner i året blir 43 kroner i måneden, som er over dobbelt så mye som du kan få hos http://www.webdeal.no - 17 kroner måneden I tillegg kommer det registreringsgebyrer til NORID for begge to ... Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Joda, men på gullerud så får man 500mb lagrings plass, 25gb overføring i mnd, støtte for PHP, MySQL +++ Er disse registrerings gebyrene på mye da? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 *snus snus* Reklame? Sist jeg sjekka litt rundt, tror jeg denne prisen er ganske normal i forhold til hva du får... Blir vel det klassiske lille ekstra som skiller... Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Jaja, men er det noen som har noen erfaringer med de? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg kan anbefale www.servetheworld.net Sjekk på QXL.no, der har dem tilbud til tider! Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Webdeal.no er best, rask og grei service og jeg har aldri merket noe nedetid heller. Billig er det og Lenke til kommentar
bentose Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Høge årsgebyr for domene. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er det ingen som har noen erfaringer med gullerud ? Lurer på om jeg skal bestille webhotell i fra dem, men er litt usikker. Så hvis det er noen som har erfaringer med dem så ikke nøl med å dele dem med oss/meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå