Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 De skal vare lengre, så lenge de ikke kastes rundt eller brukes veldig hyppig Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg registrerer at dagens ungdom "samler" anime ved å laste den ned. 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg registrerer at dagens ungdom "samler" anime ved å laste den ned. Du registrerer nok riktig Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg samler musikk ved å kjøpe vinyl, tapes (og noen CDer). Übermensch! Jeg har en filmsamling, men samler ikke på filmer, serier og anime sånn som jeg gjorde. Det jeg har på PCen telles ikke som en samling. Rolf. 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 CD, tapes og vinyl er utdaterte format. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sier ikke at det ikke er koselig å ha noe fysisk å samle på, men teknisk sett er det faktisk det jo ^^ Er vel smak og behag hvordan du vil ha samlingen din, selv liker jeg en HDD med skikkelig orden i. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvordan er vinyl utdatert? I hvilken verden er det utdatert? Vinyl er jo ikke utdatert. Vinyl har ikke vært like populært som det er i 2013 siden 1991, og det blir stadig mer og mer poulært igjen. Tapes er nesten utdød siden der er et lite praktisk format, dog jævlig sjarmerende. CD ser ut som en døende rase, men vinyl blir bare mer og mer populært, og det med god grunn. Det er noe helt eget og utrolig herlig ved bruk av vinyl, og det er noe selv den yngre garde har funnet ut i løpet av de siste årene. Så nei, vinyl er ikke utdatert. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vinyl døde aldri helt og har fått et oppsving i det siste selv blant yngre musikkentusiaster. Jeg tror det har å gjøre med at CD og spesielt kassett (for noe ræl) aldri var fullgode erstatninger for vinyl på samme måte som DVD var for VHS. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vinyl er også ledende i lydkvalitet. Analogt over digitalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå