chrrahm Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Tårn i det fjerne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
chrrahm Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg vurderer å printe dette bildet. Før jeg gjør det er jeg svært nysjerrig på hva dere syns om bildet. Er det noe jeg burde gjort annerledes? Er det for lyst? For høy kontrast? Setter pris på all tilbakemelding! Takk! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 kunne i utgangspunktet tenkt meg litt lysere i forkant, men mulig mye av effekten på tårnet og himmelen hadde blitt borte da. Lenke til kommentar
chrrahm Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Takk for tilbakemeldingen! Jeg har tenkt det samme selv men har ikke klart å gjøre det lysere og samtidig beholde det samme fokuset på tårnet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg kan veldig lite om bilderedigering, redigerer mine bilder veldig lite, men vil tro det er noen her på forumet som evt kan hjelpe deg med tips på det. Men syns tårnet og bakgrunnen ble veldig stilig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg