Rutebil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hørte jeg noen like Pepsi? Pepsi er falskt, skittent og ekkelt! Det finnes bare en, en brus over alle, den fremste; Coca-Cola. Lenke til kommentar
kakemonster1 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ingen som lurer på hvorfor de ikke selger urge i store flasker ? Vell, det jeg har hørt er at Urge i store mengder er farlige for potensen ( :o ) og dermed valgte Coca-cola å trekke de store flaskene fra hyllene for å ikke ta noen sjanser. Selv sluttet jeg å drikke Urge etter dette... Btw; dette er bare noe jeg har hørt, har ingen sikre kilder... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hmm, drakk en urge på jobb idag, smakte godt den. Men farlig for potensen? kan fortsatt få benner'n Men du har rett i at det ikke er noen 1,5 liters flasker med urge, synd egentlig.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 har ikke drukket urge på mange år jeg, tenkte jeg skulle kjøpe meg en på mandag, men jeg falt for Cola'ens sjarm... :-) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 rart det der, nå har jeg drukket store mengder cola i mange år, og nå smaker det ikke så digg lenger, begynnt å digge solo og urge i stede for cola, rart dette her, at jeg skulle svikte den hellige drikk.... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Syns Urge er et fint alternativ til Cola'en jeg. Dersom jeg ikke drikker Cola, så er Urge nr.2 og deretter kommer Schweppes Grape Soda og Solo. That's it! Men Coca-Cola er definitvt best etter min smak. Og den skal være på GLASS! EDIT: Den beste norske oversettelsen for "urge" er vel "trang"? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jaja, glass-cola, gjerne med en sitronskive og isbiter (bare et par) på en varm sommerdag, namnam. Nesten like bra som en carlsberg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Nå er faktisk skapet fullt med flasker. Det er omtrent 85 Urgeflasker og 40colaflasker så siden urge er tomt til tider så blir det kjøpt masse cola og fanta. Men når jeg ryddet der så fant jeg 1stk HUSETS BRUS!! og en PERLE&BRUSE brus. Vi driver og prøver og finne ut hvem det var som puttet det oppå der. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tror eg har drukket urge for noen år siden men hvis eg skal drikke noe så er det som oftest cola eller noe melke greier som sjokomelk/litago. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hørte jeg noen like Pepsi? Pepsi er falskt, skittent og ekkelt! Det finnes bare en, en brus over alle, den fremste; Coca-Cola. [Kverulant] 1. Du kan ikke høre at noen snakker her på foraet. Man leser at de har skrevet noe. 2. Pepsi er da noe mer skittent enn Cola. Cola er jo syre og kan brukes som avrustning på rustne ting. 3. Det finnes mange andre sorter med brus. 4. Du har selv sagt at Cola ikke er brus, men at Cola er Cola. Ikke noe annet. 5. Pepsi er like ekte som hvilken som helst annen brus. 6. Ofte står Colaen under mange andre brustyper i kjøleskapet i butikken. Ofte under Pepsien. [/Kverulant] Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Coca-Cola er Coca-Cola; noe helt for seg selv, men kan også, for å få ikke-troende til å forstå, beskrives som brus. Den helligste av alle, over all brus, grunnet dens sjel, og det faktum at den har den desidert beste smak. Plasseres den under Pepsi i en butikk, er dette fordi personen som satt den der ikke har den fjerneste anelse om respekt, verdi og intelligens. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan ikke høre at noen snakker her på foraet. <pirkemodus> Et forum, flere fora </pirkemodus> Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan ikke høre at noen snakker her på foraet. <pirkemodus> Et furum, flere fora </pirkemodus> Beklager :oops: (Hvis det virkelig er forum du mener Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 CFD: hvilken skole går du på? det virket ganske kjent.... Btw, klassen min, 1eld pantet flaskene våre etter 1.5 måned på skolen, det ble 250,- Vi skal ut å kjøpe pizza på dolly på slutten av året Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 sier det bare urge går an, men det er cola som duger. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 CFD: hvilken skole går du på? Årstad VGS i bergen... Men ******!! Det er noe galt med filservern min så jeg får ikke servet på lan! F... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Beklager :oops: (Hvis det virkelig er forum du mener Uffda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå