Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Urge smaker utblannet piss IMO. .. og denne kunnskapen tilegnet du deg hvordan? *Klø seg i skjegget* Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 er det bare jeg som drikker Fanta? /me drikker fanta Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Urge smaker bedre enn cola... ...men er man virkelig tørst etter en runde med fysisk aktivitet eller en tur på stranda smaker cola bedre. Ærlig talt er vel egentlig Aquarius heller tingen da, men Cola er ikke så gale, nei... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 .. og denne kunnskapen tilegnet du deg hvordan? *Klø seg i skjegget* Ikke ved å klø seg i skjegget i allefall... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Dere skal ha det, kult bilde, imponert over at det noen som virkelig drikker urge... Hva betyr egentlig det navnet? MEN, COLA ER BEST, UANSETT HVA DERE SIER!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Dere skal ha det, kult bilde, imponert over at det noen som virkelig drikker urge... Hva betyr egentlig det navnet? MEN, COLA ER BEST, UANSETT HVA DERE SIER!!! Urge direkte oversatt blir vel lyst, er jeg relativt sikker på.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ja, det er vel det, men alikevel! Jeg skal ut å drikke litt lyst. Jeg har lyst på en lyst! lyst slukker tørsten! edit: Har du lyst har du lov! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Urge Urge, v. t. imp. & p. p. Urged; p. pr. & vb. n. Urging. L. urgere; akin to E. wreak. See Wreak, v. t. 1. To press; to push; to drive; to impel; to force onward. Through the thick deserts headlong urged his flight. --Pope. 2. To press the mind or will of; to ply with motives, arguments, persuasion, or importunity. My brother never Did urge me in his act; I did inquire it. --Shak. 3. To provoke; to exasperate. R. Urge not my father's anger. --Shak. 4. To press hard upon; to follow closely Heir urges heir, like wave impelling wave. --Pope. 5. To present in an urgent manner; to press upon attention; to insist upon; as, to urge an argument; to urge the necessity of a case. 6. To treat with forcible means; to take severe or violent measures with; as, to urge an ore with intense heat. Syn: To animate; incite; impel; instigate; stimulate; encourage. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 urge er faktisk ganske godt, jeg har startet å gå mere å mere over til urge. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 urge er faktisk ganske godt, jeg har startet å gå mere å mere over til urge. Endelig noen som har tatt til vett Men nå fant jeg faktisk ut at vi har over 50cola flasker også.. Siden Urge er tom drikker vi colafanta som aldri før.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Urge er faktisk UMULIG å få tak i her i Bardufoss! Har fått tak i 2 stk flasker Urge på 6 uker her, og that's it! :x Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 PEPSI TWIST hehe.. liker det (not gei) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Urge er dritgodt det Bare dumt det ikke finnes i 1,5l lenger. Noen som er med på en underskriftskampanje? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Får man Urge på boks? Det hadde vært kult. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Får man Urge på boks? ja Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvor? Ikke på Rema iallefall... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Får man Urge på boks? Det hadde vært kult.Japp, vi har det på Meny Fusdahl (teie, vestfold) COLA POWER!!!Cola EIER alt og alle Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvor? Ikke på Rema iallefall... Har de ikke det på grensa, da? Synes jeg har sett det på Gottebiten, jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå