CFD Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Her i klassen vår (3elsea) så drikker vi ikke cola ,men vi drikker urge. Vi har tømt Automaten utenfor 2ganger i løpet av 4uker for Urge. Og her er resultatet: Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Wow imponerende... :rope: mens egentlig er d mange andre flasketyper bak de lengst frem... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ganske stili.... ser alt for mange sånne cola-bilder! er det bare jeg som drikker Fanta? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Wow imponerende... :rope: mens egentlig er d mange andre flasketyper bak de lengst frem... Du har rett. Det er 5rader rader på kortsiden med Urge og 4rader den andre siden. Men dette ble tatt på Torsdag så nå har vi skaffet en rad til.. Men vi skal henge bildet på automaten siden den somregel er tom for Urge i slutten av uka Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 :o :o ganske kos, må gjøre det med vodka flasker! Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Sykt! Vi har en samling av Fanta og Cola i klasserommet også... Men det blir stilig med bare urge :wink: Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Pante alle flaskene så har dere råd til klassetur Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Nah.. Vi tror vi skal pante noen av flaskene når skapene rundt her blir fulle ,men vi skal samle mer Urge etterhvert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hadde det vært Cola, så hadde jeg gitt aplaus, men URGE? omgpliz. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Urge smaker mye bedre en cola.. Vi har snakket med han som fyller på automaten og såvidt jeg vet så blir det fylt på med mer nå enn hva det ble før Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Urge smaker utblannet piss IMO. Nei, takke meg til ei iskald Cola, der ha du noe å nyte, ikke det utblannet sukkerlaket urge. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Urge smaker utblannet piss IMO.Nei, takke meg til ei iskald Cola, der ha du noe å nyte, ikke det utblannet sukkerlaket urge. Du er en fantastisk skribent, B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Du er en fantastisk skribent, B|Real Takker =) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Urge er ikke utvannet! Det er 11personer her som er uenig med deg. (en er hjernevasket og derfor drikker han cola) URGE POWER Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 You have been living in a dreamworld, people.. What most of you believe, or think you believe, is probably as far away from truth as you can come. Most of you believe that coca cola is the one drink. You have been blinded from the truth. Coca Cola is teh suxx. I am here, to show you the door which leads to the truth. I can only show you the door, it is you who has to walk through it. The truth is out there.. The truth..is Fanta.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ganske stili....ser alt for mange sånne cola-bilder! er det bare jeg som drikker Fanta? Nope, bare fanta her i gården Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 You have been living in a dreamworld, people.. What most of you believe, or think you believe, is probably as far away from truth as you can come. Most of you believe that coca cola is the one drink. You have been blinded from the truth. Coca Cola is teh suxx. I am here, to show you the door which leads to the truth. I can only show you the door, it is you who has to walk through it. The truth is out there.. The truth..is Fanta.. Bra sagt, Fanta er bedre enn Coca Cola. Men det er Coca Cola company som lager Fanta. Så det tyder på at dei klarer å lage brus Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Urge smaker bedre enn cola... ...men er man virkelig tørst etter en runde med fysisk aktivitet eller en tur på stranda smaker cola bedre. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ganske stili....ser alt for mange sånne cola-bilder! er det bare jeg som drikker Fanta? Likte ikke den "ser alt for mange sånne cola-bilder" Cola er hellig å alle burde bygge seg et alter å tilbe en glassflaske i kjelleren sin.!!!! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Urge smaker utblannet piss IMO.Nei, takke meg til ei iskald Cola, der ha du noe å nyte, ikke det utblannet sukkerlaket urge. Huff, huff. Urge er jo vanvittig godt. Nam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå