Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sånn, da har jeg endelig fortalt henne hva jeg føler.

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, etter lange samtaler og flørting i ett og et halvt år, har jeg endelig fortalt henne hva jeg føler, og selvfølgelig, nå har hun følelser for en annen.

Jeg flyttet i januar, og vi hadde god kontakt før det, men jeg måtte flytte p.g.a studier. Vi holdt litt kontakt, begge egentlig fullstendig klar over at det lå mer i luften enn bare et vennskap, men ingen tøff nok til å legge kortene på bordet.

I dag fortalte jeg henne hele greia, og hun sa hun hadde hatt et øye til meg hele veien. Nå som hun sier hun har truffet en hun sa hun vil satse på, sitter jeg med en vond følelse i kroppen. Knærne mine rister, faktisk, så skjelver hele kroppen. Aldri hatt det slik før. Alle jenter er dessverre uinteressante på grunn av denne fantastiske personen. Anonym poster: c4976cdba6a6104985a2363b8656e4cd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det finnes så mye tips, du kan ikke ødelegge for henne ved å blande deg inn, det er ikke rettferdig. Ombestemmer hun seg, så gjør hun det, hvis du vet det er over mellom henne og typen kan du ta kontakt igjen, siden hun kanskje ikke tør.

Tror det eneste fornuftige å si dessverre er klisjéen at det går over med tid..

Lenke til kommentar

Dersom hun "ombestemmer" seg, eller at det ikke funket mellom de to, så ikke ta henne tilbake. Da er du andrevalget, og det vil du vel ikke være?

BS. Det er rimelig normalt at det ikke funker mellom folk. Funker det ikke mellom henne og denne nye typen kan det henne hun passer bedre med vår helt.

Og slår jeg opp med ei jente og velger ei anna, er ikke exen førstevalget.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Velkommen i klubben, broder. Føler med deg. Det er aldri lurt å være laidback og ta ting som det kommer, for det vil ALLTID skje noe. Nå vet vi ikke hvor gammel du er og omstendighetene for ditt valg, men beste løsningen er å gå videre. Kanskje finner hun ut at de ikke passer sammen likevel, men umulig å vite sikkert.

Har kommet ut av telling selv hvor mange forhold/vennskap jeg har ødelagt, og virker som jeg har klart å kjøre denne i grøfta også.

Lenke til kommentar

Aldri fortell følelsene du har om jenta, til jenta. Det kommer som et sjokk på henne.

Jenter er ganske detaljert i kommunikasjonen, det betyr at de legger vekt på kroppspråk, ansiktsmimikk, og å lese mellom linjene. Gutter er mere sånn enkle som f.eks.: ''Jeg er sulten'', så går de og spiser.

Den beste måten å komme over henne på, og faktisk øke sjansene dine hos henne igjen, er å glemme henne.

Møt andre jenter, ikke som et verktøy for å direkte glemme henne, men for din egen del. Og når du faktisk møter andre jenter, så vil hun legge merke til deg igjen. Det er litt merkelig det der.

Da er du plutselig ikke den som jakter, men den som blir jaktet på, av andre jenter, og hun vil ikke lenger tenke at HUN avviste DEG, men omvendt, at du alltid hadde mange options, men valgte hun, ut av mange.

Jeg vet ikke om disse svarene er svar som er godkjent å gi brukerne her, eller om du LIKER svarene, men jeg har, og vil aldri påstått, at sannheten er søt som blomster.

• Liker 3
Lenke til kommentar

BS. Det er rimelig normalt at det ikke funker mellom folk. Funker det ikke mellom henne og denne nye typen kan det henne hun passer bedre med vår helt.

Og slår jeg opp med ei jente og velger ei anna, er ikke exen førstevalget.

Men det er jo akkurat det exen er; du valgte jo henne først...

Jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke at det er en god løsning, i alle fall ikke for meg selv. Hvordan kan man vite at den nye dama di finner ut at det "ikke funker", og går til en 3. person, eller tilbake til nr. 1?

Jeg føler det er ganske sammenliknbart med å "stjele" dama til en annen. Det kan være vel og bra det, men hvordan kan man vite at det ikke kommer en ny og stjeler samme dama fra deg?

Lenke til kommentar

Vel, takk for at dere svarer, folkens. Siden jeg ikke bor på samme sted som henne har det vært vanskelig.

Har kun pratet med henne over nettet/telefon. Virker som om det blir de to.

Må vel bare innfinne meg i at jeg hadde sjansen min den gang da. Anonym poster: c4976cdba6a6104985a2363b8656e4cd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...