Jentungen2 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fra bosettingen på Runde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Akkurat 63 mil for meg å kjøre til Runde, men det virker veldig fristende ut i fra hva du og andre har kommet opp med av bilder, J2 ! Noe flatt lys her da, og synd at du måtte kutte av skorsteinspipa. Jeg tror ellers at du kunne jobbet noe lengre med å finne en mere spennende komposisjon. Det lave perspektivet løfter jo bildet noe Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Takk for tilbakemeldingen, Birger. Absolutt ett sted å komme til, utrolig flott atmosfære her, og det er vel kanskje den man ser seg blind på også Jeg er nok følelsesmessig heftet, en stemning der som kanskje ikke andre ser gjennom bildet, enig med pipa, den kunne jeg fått med meg hele av, men artig å vise frem ett lite stykke Norge, så kanskje det frister andre med å reise hit Endret 22. mai 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Dette var som å vandre forbi husene,vakkert. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Dette var som å vandre forbi husene,vakkert. . Takk for det, Tor Likte meg veldig godt der, ett sted jeg kan drømme om å komme tilbake til en vakker dag :) Lenke til kommentar
tasmyrn Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ikke alt er like vakkert, men et severdig bilde er det! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Ikke alt er like vakkert, men et severdig bilde er det! Takk for det, tasmyrn :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg