GabrielV Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har som emnetittelen sier en defekt WD 7501AALS, har kvittering i mitt navn på denne og har sjekket på WD sine hjemmesider at den enda er under garanti. Siden denne er kjøpt på Datakjeden vil jeg kjøre garanti mot importør men finner ikke ut hvem det er - Er det muligens Norek ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Kan du ikke gjøre det her direkte : http://websupport.wdc.com/rdsfdc.asp?linktype=rmacreate&portaltype=wd&custtype=end&fs=&ss=&lang=en Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Ahh ok, så de sender deg først et nytt produkt så skal jeg da sende inn mitt defekte innen 30 dager, lurer da på om jeg må betale retur porto på 300-350 NOK eller om de står for det også ? Noen som vet ? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Laget meg konto hos WD for å kjøre rma, siden vi ikke er EU medlem så gjelder ikke en Advance Replacement i Norge - Standard replacement gjelder heller ikke i Norge selv om WD sier det er worldwide men jeg fant iallefall ut hvem jeg kunne kontake for reklamasjon. Hvis andre lurer så er det 4 alternativ : http://www.also.no [email protected] http://www.ts.avnet.com/uk/ [email protected] http://www.ingrammicro.no [email protected] eller http://www.techdata.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå