JokerN_ Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Den nye Xbox One ble vist frem ikveld. Den heter altså ikke 720 som mange har snakket om. Den kan allerede forhåndsbestilles hos komplett.no, til 4990,- og man får igjen pengene om prisen på den blir lavere enn angitt. Kommer den til å legge seg høyere i pris, har du rett og slett gjort en god deal Les mere om Xbox One her: http://www.playday.no/content/alt-om-nye-xbox Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Alltid kinect, ikke bakoverkompatibe og man må betale avgift for å spille brukte spill.Ser ingen grunn til å kjøpe Xbox One over PS4. 3 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) ikke bakoverkompatibe og man må betale avgift for å spille brukte spill. Dette er jo veldig brukerfientlig Kommer de med en ordning for familiemedlemmer tro? Blir jo ikke særlig moro å måtte kjøpe et nytt spill til hver Xbox her i kåken. For egen del tror jeg det må komme ganske mange meget fristende spilltitler før jeg i det hele tatt vurderer kjøp av denne. Siden Nintendo har helt falt av lasset, ser jeg for første gang med interesse på hva Sony kan komme med. Endret 21. mai 2013 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Var ikke spent på Xbox One, og de skuffet ikke, kanskje Konsoller endelig dør ut, halleluja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå