Spartacus 10 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 I dag hentet jeg en bok fra posten i Rimi, og hun ba om legitimasjon og jeg tror hun aldri gav meg den tilbake, fordi der jeg pleier å legge den på lommeboken var det empety place. .Hva skal jeg gjøre nå. jeg vet hun rota bort den, hun var ikke der nå så må dra i morgen tidlig, men vedder på at de har rotet bort bank kortet mitt. Hva skal jeg gjøre nå? Få et nytt et ? Hvor lang tid vil det ta? Vil det være noen endringer på det nye kortet? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ring banken din NÅ, steng kortet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ring å sperr kortet, det kan du gjøre døgnet rundt. Tar vel ca ett par uker å få nytt mener jeg å huske om du trenger det. Usikker på om du får åpnet kortet om du skulle få det igjen i morgen da. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ikke noe problem, Sperr kortet, og få tilsendt et nytt. Lån kontanter enn så lenge. Hvis du først skal ha nytt kort, se om det er noe nye tjenester du kan benytte, ordnet selv et bilde på mitt forrige gang jeg måtte ha nytt Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Det gikk bra, de sendte meg en melding nå at kortet er funnet .. Heldigvis slapp jeg billig unna denne gangen .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå