CommanderKeen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg mener det er helt rett mentalitet, og jeg kan nesten garantere at man vil se et lignende system på Sony sin konsoll. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg vedder også på at du må være tilkoblet Internett når du skal installere og autentisere spillet, før du kan begynne å spille. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 EU må virkelig få ut fingeren av jorden og få i stand standarden med påbud av gjensalgsmuligheter for eiere av lisenser på spill og andre lisensierte dataprogrammer! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fuck det her, jeg må investere i en pc... Lenke til kommentar
Genki Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Skjønner ikke hvorfor det alltid må være noe kødd med Xbox, opplever aldri noe av dette med Sony eller Nintendo's konsoller. Microsoft kan ikke konsoll, Xbox er og vil alltid være søppel. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg håpet virkelig at dette ville være en bra konsoll. Jeg håpet så hardt, men det virker som hele opplegget er rettet mot det amerikanske TV-markedet, i tillegg til at den blir full av restriksjoner. 1 Lenke til kommentar
lureru85 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg mener det er helt rett mentalitet, og jeg kan nesten garantere at man vil se et lignende system på Sony sin konsoll. Helt enig. Sony sier de vil ha åpent sytem og det har de også. For det er bra reklame (Det ser vi her), men det er bare for utviklere og lukke det på sinne spill. det er enkelt å bare legge med en sperre på disc. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Slapp av folkens, Wired ser ut til å ha tatt feil. http://www.joystiq.com/2013/05/21/xbox-one-may-require-game-installs-close-out-used-game-market/?a_dgi=aolshare_twitter&a_dgi=aolshare_twitter Man må ikke betale for å spille brukte spill, det har blitt bekreftet av en offisiell Microsoft-kilde på Twitter. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Glem det jeg skrev ovenfor. Microsoft har nå bekreftet til Polygon at det blir å være aktiveringskoder for bruktspill. Gjett hva prisen blir? Full pris. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Glem det jeg skrev ovenfor. Microsoft har nå bekreftet til Polygon at det blir å være aktiveringskoder for bruktspill. Gjett hva prisen blir? Full pris. OMFG, det er det dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 hvis jeg i det hele tatt gidder og kjøpe meg konsoll denne generasjonen blir det ps4. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 OMFG, det er det dummeste jeg har hørt... I tillegg vil den sjekke etter nettilgang hver dag. Skal du ta med deg konsollen på hytta? Fint, da vil den fungere i 24 timer. http://kotaku.com/xbox-one-does-require-internet-connection-cant-play-o-509164109 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er jo nesten always online. Ikke så grusomt, men altså, herregud? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er jo nesten always online. Ikke så grusomt, men altså, herregud? Det er ille nok. Kombinert med bruktspillsperre, påtvunget Kinect, ikke bakoverkompatibel, og full pris for aktivering av bruktspill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Yes. Litt som Steam, uten alle fordelene mine. Jeg kan bruke min Steam-bruker på så mange maskiner som jeg vil, jeg kan bare ikke være pålogget to steder samtidig. Det her er lame. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Yes. Litt som Steam, uten alle fordelene mine. Jeg kan bruke min Steam-bruker på så mange maskiner som jeg vil, jeg kan bare ikke være pålogget to steder samtidig. Det her er lame. Basert på den informasjonen som kom ut i dag går jeg like gjerne for PC. Jeg har aldri vært noe fan av Steam, men nå blir konsollene så restriktiv at jeg ikke lenger har noe valg. Steam har ihvertfall gode tilbud, og er kjempebillig på det meste. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Xbox One er over og ut for min del. Er så ufattelig skuffa over di valga MS har tatt her. Ser ut til at PS4 blir einaste next gen konsollen som er verdt å bry seg med. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Xbox One er over og ut for min del. Er så ufattelig skuffa over di valga MS har tatt her. Ser ut til at PS4 blir einaste next gen konsollen som er verdt å bry seg med. Blir å følge nøye med på PS4 fremover. Alternativt kan jeg heller bruke pengene på en ny PC og gå for Steam. Sikkert mye billigere. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nå er jeg glad jeg har en flunka ny pc som drar det meste jeg ønsker. PS3'en blir lite brukt, og trolig bare mindre fremover. PS4 kan bli kjøp, men Xbox One frelste meg ikke. Trolig blir det bare pc fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå