Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvor skriver han at han ikke får noe ut av nåværende omgangskrets? Det han ikke får er dame, og jeg mener det blir feil å droppe en helg gjeng med venner bare for å prøve å få seg kjæreste.

Runar, du virker som en person som har mye erfaring med livet, har sett mange av forumpostene dine :ph34r:.

Hvor tror du jeg som 17-åring kan møte jenter på egenhånd. (helst ikke i bygda). Før noen nevner det så er ikke fest eller "byen" aktuelt siden jeg er 17 år og ikke noe særlig festmenneske.

Du vet bare konversere slikt med nye ansikter uten å gå via venner. Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Runar, du virker som en person som har mye erfaring med livet, har sett mange av forumpostene dine :ph34r:. Hvor tror du jeg som 17-åring kan møte jenter på egenhånd. (helst ikke i bygda). Før noen nevner det så er ikke fest eller "byen" aktuelt siden jeg er 17 år og ikke noe særlig festmenneske. Du vet bare konversere slikt med nye ansikter uten å gå via venner. Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3

Jeg er ikke Runar, men du kan jo melde deg inn i en eller annen aktivitets klubb eller liknende, hvis du har tid. Kom ikke på så mye annet enn byen og dette, har stort sett null erfaring på dette feltet, lykke til hva enn du ender opp med!

Lenke til kommentar

Hvorfor være i en omgangskrets som ikke gir ham noe?

Bros before hoes. Og, hvem i all verden vil være sammen med noen som forlater alle vennene sine bare for å få seg noe?

OP: Ikke stress så mye med det. Vær den typen fyr som får seg dame, så ordner ting seg. Gjør ting du har lyst til å gjøre og som får deg til å føle deg bra, så løser ting seg omtrent av seg selv.

Lenke til kommentar

Må bare si jeg støtter de over her. Finn deg en ny hobby! Sikkert greit å være singel, men det er ikke noe galt i å møte/snakke med jenter.. Ikke stress, men jeg synes du bør finne deg en ny hobby.. vet ikke hvor du er fra, men du har sikkert mange muligheter.

Ballspill? Hvis ikke så er klatring en idrett som vokser veldig.. også har du styrketrening. Her kan du lett møte på jenter..

Lenke til kommentar

Må bare si jeg støtter de over her. Finn deg en ny hobby! Sikkert greit å være singel, men det er ikke noe galt i å møte/snakke med jenter.. Ikke stress, men jeg synes du bør finne deg en ny hobby.. vet ikke hvor du er fra, men du har sikkert mange muligheter.

Ballspill? Hvis ikke så er klatring en idrett som vokser veldig.. også har du styrketrening. Her kan du lett møte på jenter..

Men alle hobbyene her i nærheten er en eneste pølsefest. Ballspill=pølsefest. Styrketrening er en pølsefest uten like på de lokale treningssentrene...

Det som også er et lite problem er at veldig få jenter deltar på noen form for fritidsaktiviteter her. Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...