AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hei folkens, jeg er en gutt på 17 år. Jeg føler jeg har alt jeg trenger og vil ha (Lett MC, flere par stereoanlegg, gode karakterer, helt greit utseende, en god del venner, men ingen jentevenner da). Men samtidig føler jeg at jeg mangler noe. Eller rettere sagt noen. Jeg vil ha en kjæreste som jeg kan dele opplevelser og ha det gøy med. Jeg går på elektro, det er det ingen jenter, og hele dagen omgås jeg bare gutter. Så jeg får aldri snakket med eller møtt noen nye jenter. Føler også at det blir for dumt å ta kontakt med jenter jeg aldri har snakket med før over facebook. Noen andre som opplever noe lignende? Det ble kanskje ikke noe spørsmål, men jeg ville bare lufte tankene litt. Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hei folkens, jeg er en gutt på 17 år. Jeg føler jeg har alt jeg trenger og vil ha (Lett MC, flere par stereoanlegg, gode karakterer, helt greit utseende, en god del venner, men ingen jentevenner da). Men samtidig føler jeg at jeg mangler noe. Eller rettere sagt noen. Jeg vil ha en kjæreste som jeg kan dele opplevelser og ha det gøy med. Jeg går på elektro, det er det ingen jenter, og hele dagen omgås jeg bare gutter. Så jeg får aldri snakket med eller møtt noen nye jenter. Føler også at det blir for dumt å ta kontakt med jenter jeg aldri har snakket med før over facebook. Noen andre som opplever noe lignende? Det ble kanskje ikke noe spørsmål, men jeg ville bare lufte tankene litt. Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3 Ta med vennene dine ut på byen og treff noen jenter? Simple Endret 21. mai 2013 av speedskater Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kjenner meg veldig igjen i situasjonen din faktisk. Er nå 22 og har flytta ut, går på høyskole osv. Men likevel. Prøv å ikke stress det, men samtidig ha øynene åpne. Plutselig skjer det. Men hvis du vil force det litt er det jo som han over meg sier, samle en liten gjeng, stikk på en fest, kanskje du treffer noen nye folk der. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Han er 17 år, hvor _på_ byen i så fall? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva gjør du på ettermiddagene da? Hvilke hobbyer har du? Ellers har jeg flere kamerater som f. eks poker eller begynner å skrive til jenter som de ikke kjenner på facebook, så du kan faktisk prøve det også. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kjæreste får du plutselig mes du gjør andre ting, ikke ved treffe jenter. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du må nesten treffe jenter for å ha muligheten til å utvikle det til noe mere... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Hva gjør du på ettermiddagene da? Hvilke hobbyer har du? Ellers har jeg flere kamerater som f. eks poker eller begynner å skrive til jenter som de ikke kjenner på facebook, så du kan faktisk prøve det også. På ettermiddagene går det noen ganger i gaming, eller å være med venner, noen ganger en MC tur eller to. Men alle vennene mine er gutter som også bare omgås gutter. Som flere nevner, så har jeg ikke lyst til å rushe et forhold, vil jo møte noen med litt i skallen. Jeg er ikke noe særlig festmenneske (ser ikke noen logisk grunn til å kaste bort flere hundre kroner når man kan ha det gøy edru.) Derfor vil jeg møte en jordær jente som man kan stole på som ikke fester og ligger rundt med x antall gutter på fester. Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3 Du må nesten treffe jenter for å ha muligheten til å utvikle det til noe mere... Jeg vet. Men hvis jeg skal få til å møte jenter så må jeg gjøre det alene uten å gå via noen vennene mine. Det er der det blir vanskelig... Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er i sånne øyeblikk man savner nettby 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bytt ut omgangskretsen din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Bytt ut omgangskretsen din. Det blir vel en stor operasjon, don't you think? Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3 Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jeg tror det er det som skal til. Så får det være opp til deg hvorvidt du synes det er verdt det. Endret 21. mai 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg tror det er det som skal til. Så får det være opp til deg hvorvidt du synes det er verdt det. Det kan være en god idé, men jeg har egentlig bare en god venn, så å bytte ut resten skal vel gå. Men vet ikke hvem jeg skal bytte de ut med Jeg vil helst møte en jente som har så lite med vennegjengen min å gjøre som mulig Anonym poster: bdd9592d8c6fc0ecdae1207d6dddf9f3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det kalles å være ung. De kommer med årene. Tenårene for gutter er ikke kjent for å være de tidene hvor det oser over av jenter akkurat. Ja, i hvert fall ikke med elektrofag som strengt talt oftest en pølsefest. Når du kommer ut i jobb og blir litt eldre og moden, så skal du se de kommer krypende. Hadde du hatt "alt" og var 17 år, så hadde jeg derimot blitt dypt overrasket. Når du er så ung så vil omgangskretsen din endre seg uansett, da mye endrer seg rundt 20-årene hvor man ofte møter nye folk, og mange man kjenner fra før av blir splittet opp pga forskjellige jobber og utdannelse, militæret osv. Endret 21. mai 2013 av Andrull Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Eeeh, wtf. Bytte ut omgangskretsen/vennene for å treffe jenter? Det er jo bare helt på bærtur. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Eeeh, wtf. Bytte ut omgangskretsen/vennene for å treffe jenter? Det er jo bare helt på bærtur. Ja, det høres ikke så smart ut. Bedre å la verden gå sin gang. Etter videregående så vil folk naturlig gli fra hverandre. Ingen grunn til å kutte bånd den vanskelige og værste måten. Da risikerer man bare å stå på bar bakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Eeeh, wtf. Bytte ut omgangskretsen/vennene for å treffe jenter? Det er jo bare helt på bærtur. Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor være i en omgangskrets som ikke gir ham noe? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor være i en omgangskrets som ikke gir ham noe? Hvor skriver han at han ikke får noe ut av nåværende omgangskrets? Det han ikke får er dame, og jeg mener det blir feil å droppe en helg gjeng med venner bare for å prøve å få seg kjæreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå