Gå til innhold

[Løst] Valg av smartphone (Pris uavhengig)

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?  

19 stemmer

1. 1. Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

• HTC ONE
      4
    • Nokia Lumia 920
      1
    • Samsung Galaxy S4
      7
    • Asus Padfone 2
      1
    • Asus Padfone Infinity
      3
    • LG Nexus 4
      3

Anbefalte innlegg

Så jeg har dette problemet med at jeg har hatt en Samsung Galaxy S II GT-i9100 de siste to årene, og nå har den gått ned for telling. Jeg bestilte en Asus Padfone Infinity hos dustinhome. Leveringen skulle egentlig skje i dag, men nå er det ikke levering før i august.

Jeg trenger hjelp til å finne meg en ny smartphone, da jeg virkelig trenger en telefon raskt. Jeg er godt kjent med hva som er topp i dag.

*EDIT* Jeg har behov for en mobil som har et veldig godt kamera

Endret av Andrehust
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Har ikke tenkt på det enda, men skal gjøre litt mer research. Hvordan er den i forhold til f.eks. HTC ONE?

Den er uten HTC Sense, og kjører helt clean android. Den er og først ute med å få oppdateringer siden det er google sin referansetelefon.

Den har dog dårligere kamera, lite internminne og litt utsatt glassbakside.

Blir egentlig en smakssak, men jeg er storfornøyd med min.

Lenke til kommentar

Har Nexus 4 selv og kan si at kameraet kan ikke sammenlignes med One sitt. Hvis kamera er viktig, gå for One.

Venter på svar fra dustin home. Om det ikke skjer noe med bestillingen min av Asus'en, kommer jeg til å bestille HTC One. Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Jeg liker Samsung S4 og Xperia Z sitt kamera (Samme bildebrikke), har ikke fått testet Htc One sitt, men de bildene jeg har fått sett er helt ok. Litt liten oppløsning, men godt kamera.

Har ombestemt meg, og har kjøpt meg en S4 :)

Håper på god suksess

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...