jarle-60 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 .Endelig fikk vi malt kornet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Veldig vakker sløring av vannet og en meget fin komposisjon, Jarle ! Fargene virker veldig mettede, men kanskje var det slik i dette lyset. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Flott stemning over biletet ditt Jarle! Fin sløring og god komposisjon. Einig med Birger angåande fargemetninga. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Veldig vakker sløring av vannet og en meget fin komposisjon, Jarle ! :)Fargene virker veldig mettede, men kanskje var det slik i dette lyset. Takker for kommentar, kjørte det litt I HDR fordi det var så mye dis fra vannet. Ble nokk litt i meste laget for fargene. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Flott stemning over biletet ditt Jarle! Fin sløring og god komposisjon.Einig med Birger angåande fargemetninga.Mvh.Magnar Takker for kommentar, ble i meste laget i HDR filteret. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fargesterkt, med fin sløringseffekt! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Wow. Tror jeg liker V1 best. Malerisk og nasjonalromantisk. Tenker umiddelbart på barndomsår på hytta og da driver tankene på bæring av vann, lyd og lukt og peis,,,,, videre mot skog , dens lukter, lyder og myke bunn Ja, V1 står får skogens eventyr Endret 21. mai 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Wow. Tror jeg liker V1 best. Malerisk og nasjonalromantisk. Tenker umiddelbart på barndomsår på hytta og da driver tankene på bæring av vann, lyd og lukt og peis,,,,, videre mot skog , dens lukter, lyder og myke bunn Ja, V1står får skogens eventyr Takker for en fantastisk kommentar, ja nesten nasjonalromantisk. Det er lett å få dratt noe hardt i spakene noen ganger, men morsomt er det i alle fall. . Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Et bilde med en fin stemning! Her var jamen meg vannførin så det forslår. Vil tro det er mer enn nok til å male noen sekker korn. Sikkert også nokk til å starte saga og sage noen lengder tømmer også. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Et bilde med en fin stemning! Her var jamen meg vannførin så det forslår. Vil tro det er mer enn nok til å male noen sekker korn. Sikkert også nokk til å starte saga og sage noen lengder tømmer også. Takker for en hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg