Gå til innhold

.Endelig fikk vi malt kornet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig vakker sløring av vannet og en meget fin komposisjon, Jarle ! :)Fargene virker veldig mettede, men kanskje var det slik i dette lyset.

Takker for kommentar, kjørte det litt I HDR fordi det var så mye dis fra vannet. Ble nokk litt i meste laget for fargene.

Lenke til kommentar

Wow. Tror jeg liker V1 best. Malerisk og nasjonalromantisk. Tenker umiddelbart på barndomsår på hytta og da driver tankene på bæring av vann, lyd og lukt og peis,,,,, videre mot skog , dens lukter, lyder og myke bunn ;) Ja, V1

står får skogens eventyr ;)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Wow. Tror jeg liker V1 best. Malerisk og nasjonalromantisk. Tenker umiddelbart på barndomsår på hytta og da driver tankene på bæring av vann, lyd og lukt og peis,,,,, videre mot skog , dens lukter, lyder og myke bunn ;) Ja, V1står får skogens eventyr ;)

Takker for en fantastisk kommentar, ja nesten nasjonalromantisk. Det er lett å få dratt noe hardt i spakene noen ganger, men morsomt er det i alle fall.

.

Lenke til kommentar

Et bilde med en fin stemning! Her var jamen meg vannførin så det forslår. Vil tro det er mer enn nok til å male noen sekker korn. Sikkert også nokk til å starte saga og sage noen lengder tømmer også.

Takker for en hyggelig kommentar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...