Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har tenkt å bytte ut de "late" lysene på cd/dvd-rom og floppy drive'n! takler de enhetene sunbeam ultrabright led's? ville vært litt kult med lys på cd-rom'en som blender alt i sin vei. 8) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har tenkt å bytte ut de "late" lysene på cd/dvd-rom og floppy drive'n! takler de enhetene sunbeam ultrabright led's? ville vært litt kult med lys på cd-rom'en som blender alt i sin vei. 8) Jeg forstår ikke at du gidder. På mitt Lian Li-kabinett har jeg nappet ut alt som er av leds, det er jo så sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 har tenkt å bytte ut de "late" lysene på cd/dvd-rom og floppy drive'n! takler de enhetene sunbeam ultrabright led's? ville vært litt kult med lys på cd-rom'en som blender alt i sin vei. 8) Jeg forstår ikke at du gidder. På mitt Lian Li-kabinett har jeg nappet ut alt som er av leds, det er jo så sinnsykt irriterende. jeg forstår hvorfor jeg gidder!! CASE-MOD. dette forumet er FOR case-mod, ikke MOT case-mod, så den kommentaren passer ikke in her! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har tenkt å bytte ut de "late" lysene på cd/dvd-rom og floppy drive'n! takler de enhetene sunbeam ultrabright led's? ville vært litt kult med lys på cd-rom'en som blender alt i sin vei. 8) Jeg forstår ikke at du gidder. På mitt Lian Li-kabinett har jeg nappet ut alt som er av leds, det er jo så sinnsykt irriterende. jeg forstår hvorfor jeg gidder!! CASE-MOD. dette forumet er FOR case-mod, ikke MOT case-mod, så den kommentaren passer ikke in her! Du vil altså kun bytte LEDs fordi det er en "casemod"? Hvor står det forresten at det kun er FOR casemods, ikke "mot"? Det er vel strengt tatt generelt OM casemod, er det ikke? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 ok. greit. men jeg ønsker å ha litt konstruktiv reaksjon, ikke noen som hakker ned på meg fordi det er vanskelig! tilbake til topic! har ikke sett på cd-rom'ene så grundig, kan bli vanskelig der, men på floppy er det ikke noe problem, da jeg ser loddepunktene. lurer bare om floppy leverer/får nok strøm/spenning til å drive en 5v ultrabright led fra microplex?! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Du vil altså kun bytte LEDs fordi det er en "casemod"? Hvor står det forresten at det kun er FOR casemods, ikke "mot"? Det er vel strengt tatt generelt OM casemod, er det ikke? det er ikke bare fordi at det er casemod, men fordi at det blir ganske "tøft". det er for å få en gjennomgående "stil" på kabinettet. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ok. greit. men jeg ønsker å ha litt konstruktiv reaksjon, ikke noen som hakker ned på meg fordi det er vanskelig! tilbake til topic! har ikke sett på cd-rom'ene så grundig, kan bli vanskelig der, men på floppy er det ikke noe problem, da jeg ser loddepunktene. lurer bare om floppy leverer/får nok strøm/spenning til å drive en 5v ultrabright led fra microplex?! Bare for å ha det på det rene: Jeg har overhodet ikke "hakket" på deg fordi det er vanskelig, jeg stiller kun spørsmålstegn ved vitsen. Jeg hadde ikke giddet å jobbe for å få til noe jeg blir lei av etter én dag. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 det er for å få en stil på kabinettet, like lys på alt, ikke for å få det lyssterkt, men "gjennomgående" hvis du skjønner?? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 det er for å få en stil på kabinettet, like lys på alt, ikke for å få det lyssterkt, men "gjennomgående" hvis du skjønner?? Joda, jeg skjønner poenget, men hvis du ikke skal gjøre det for å få det lyssterkt, hvorfor velge LEDs som heter "superbright" da? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 fordi det er de eneste jeg kan se at microplex selger. kjøper derfra pga. nytt kabinett, der har du grunnen til ultrabright. dessuten er de billige Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 fordi det er de eneste jeg kan se at microplex selger.kjøper derfra pga. nytt kabinett, der har du grunnen til ultrabright. dessuten er de billige Se på elfa, billigere (?). Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 de har ikke kabinett Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 de har ikke kabinett De tar vel heller ikke blodpris for frakt, etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 nei men det blir ikke noe problem, da jeg handler kabinett, led's + sammen med andre folk jeg kjenner. 30-40 kr frakt på hver!' ikke så dyrt?? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 men går det an?? å skifte led's altså? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Vet ikke. Si ifra om du får det til. Hadde blitt konge med LEDs som blender alt Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 tror ikke det blir med det første. men det blir 8) skal samtidig spraye cd/floppy svart(så det står i stil med kabinettet som er en: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=ET6896AB) tror det skal bli bra! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 prøvde å skifte led på brenneren min... relativt enkelt men jeg presterte å knekke kretskortet så jeg ga en god f***.... men jeg tviler på at det går 5 volt til de led'sa. du får heller prøve noe mindre om du vil gjøre det enkelt. de selger fine leds på 3dfxcool Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 kikka på drev-pluggen nå. den girt jo 12v og 5v. så det vil vel være logisk at led'en er på 5v også! tenker å ha gjennomgående blått på alle led's untatt "brenne" og hdd led. de skal ha rød! blå pga. at de fleste rheobuser har blått lys har asus cd-brenner Lenke til kommentar
Lars-J Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Du kan jo lage ein liten drivkrets med ein transistor og ein motstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå