Gå til innhold

skifte led's på cd-rom og floppydrive?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har tenkt å bytte ut de "late" lysene på cd/dvd-rom og floppy drive'n!

takler de enhetene sunbeam ultrabright led's?

ville vært litt kult med lys på cd-rom'en som blender alt i sin vei. 8)

Jeg forstår ikke at du gidder. På mitt Lian Li-kabinett har jeg nappet ut alt som er av leds, det er jo så sinnsykt irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke at du gidder. På mitt Lian Li-kabinett har jeg nappet ut alt som er av leds, det er jo så sinnsykt irriterende.

jeg forstår hvorfor jeg gidder!! CASE-MOD.

dette forumet er FOR case-mod, ikke MOT case-mod, så den kommentaren passer ikke in her!

Lenke til kommentar

jeg forstår hvorfor jeg gidder!! CASE-MOD.

dette forumet er FOR case-mod, ikke MOT case-mod, så den kommentaren passer ikke in her!

Du vil altså kun bytte LEDs fordi det er en "casemod"? Hvor står det forresten at det kun er FOR casemods, ikke "mot"? Det er vel strengt tatt generelt OM casemod, er det ikke?

Lenke til kommentar

ok. greit.

men jeg ønsker å ha litt konstruktiv reaksjon, ikke noen som hakker ned på meg fordi det er vanskelig!

tilbake til topic!

har ikke sett på cd-rom'ene så grundig, kan bli vanskelig der, men på floppy er det ikke noe problem, da jeg ser loddepunktene.

lurer bare om floppy leverer/får nok strøm/spenning til å drive en 5v ultrabright led fra microplex?!

Lenke til kommentar

Du vil altså kun bytte LEDs fordi det er en "casemod"? Hvor står det forresten at det kun er FOR casemods, ikke "mot"? Det er vel strengt tatt generelt OM casemod, er det ikke?

det er ikke bare fordi at det er casemod, men fordi at det blir ganske "tøft".

det er for å få en gjennomgående "stil" på kabinettet.

Lenke til kommentar
ok. greit.

men jeg ønsker å ha litt konstruktiv reaksjon, ikke noen som hakker ned på meg fordi det er vanskelig!

tilbake til topic!

har ikke sett på cd-rom'ene så grundig, kan bli vanskelig der, men på floppy er det ikke noe problem, da jeg ser loddepunktene.

lurer bare om floppy leverer/får nok strøm/spenning til å drive en 5v ultrabright led fra microplex?!

Bare for å ha det på det rene: Jeg har overhodet ikke "hakket" på deg fordi det er vanskelig, jeg stiller kun spørsmålstegn ved vitsen. Jeg hadde ikke giddet å jobbe for å få til noe jeg blir lei av etter én dag. :)

Lenke til kommentar

prøvde å skifte led på brenneren min... relativt enkelt men jeg presterte å knekke kretskortet så jeg ga en god f***.... men jeg tviler på at det går 5 volt til de led'sa. du får heller prøve noe mindre om du vil gjøre det enkelt. de selger fine leds på 3dfxcool

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...