Gå til innhold

Shimmering light!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der har jeg selv stått på broen og fisket Svein !Mye fin koksei med kritthvit lever, nammi . :)Skal dit om ikke så lenge, kanskje vi ses ?Ville muligens kuttet ørlite i nedkant, ellers flott !!

Takker, Terje! Var inne på tanken mht. kutt, ja! :)

Blir nok flere turer derute, så kanskje ser jeg plutselig en kjent fisker på broen.... ;)

Lenke til kommentar

Kutt i nedre kan ja men nokk mas om det, et fint bilde Svein :) Varm hilsen fra Leif i kæmpevær på Andøya og imårra grilling på jobb, sultne unger :)

Takker, Leif! Blitt betydelig kaldere her, fra max 28°C igår, til 8°C nå ikveld... Kos deg med grilling og ungene... :)

Lenke til kommentar
Kutt i nedre kan ja men nokk mas om det, et fint bilde Svein :) Varm hilsen fra Leif i kæmpevær på Andøya og imårra grilling på jobb, sultne unger :)
kan = kant, baklager :hmm:
kan = kant, baklager :hmm:
hm, hva skjer ? baklager `= beklager :hmm:

Okydoky! ;)

Lenke til kommentar

Flott bilde du viser her , enig med kutt. Hvor langt opp er dette her , må være noe for fiskesugen østlending.

Takker, jarle-60!

Atlanterhavsveien ligger i Møre og Romsdal, ca. 40 min. kjøring fra Molde, via Fræna og til Eide/Averøy. Atlanterhavsveien starter på Vevang i Eide kommune og går videre over kommunegrensen til Averøy, hvor den ender. Fra Averøy kommer en så videre f.eks. til Kristiansund, via den nye lange flotte undersjøiske Atlanterhavstunnelen... En tur her ute anbefales... (kombineres gjerne med Nasjonal turistveg/Golden Route:

http://www.visitalesund-geiranger.com/no/Geirangerfjorden/Topp-10---1-Geirangerfjorden/Topp-10---Nasjonal-Turistveg/

Og fisk er det visst mye av der ute... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...