Knut S Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 vegger med historie Se bildet Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Se her, dette var jo veldig bra, skarpe og fine fortellende bilder Disse veggene virker så kjente, er det fra Fredriksten Festning i Halden ? Har bare vært der en gang selv, så mulig jeg tar feil Likte kanskje V1 spesielt godt, antageligvis fordi du her har fanget ett gjentagende mønster, godt dybdeperspektiv og varme varierende farger på murveggen, ligger mye slit, svette og antageligvis blod bak disse flotte fasadene som vi kan nyte godt av i vår moderne tid, så jeg ser den med vegger med historie, en godt beskrivende tittel til bildene Endret 21. mai 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 tusen takk for det Jentungen2, ja likte de godt selv også. Det er helt riktig det er på Fredriksten festning, faktisk var det første gang jeg var der idag Man føler nesten som du sier svette blod og tårer. Festningen og andre gamle bygninger har vi grunn til å være litt stolte av. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 V1 falt best i smak, her! Fortellende bilder. Virker å være et sted med rom for mange slags motiver... Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Tusen takk Svein, ja blir nok flere turer dit, for som du sier det er rom for mange motiver der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg