MrLee Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 masse "in engine" videor, ingen faktisk gameplay.. why even bother? 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Wow, her har vi en som ikke ser på konferansen. Det var en slik en ting som kalles en spøk... 1 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg håper for guds skyld at MS ikke har designet konsollen som et russisk atomkraftverk. I tillegg til et mer voksent design må de få på plass innebygget strømforsyning og mindre varmeutviklende komponenter. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 15 eksklusive titler ila første året. La meg se inn i framtiden at minst ett av de blir utsatt. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg håper for guds skyld at MS ikke har designet konsollen som et russisk atomkraftverk.Tar mye heller et russisk atomanlegg enn et atomanlegg i Ukraina... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bah, alt det snakket om TV, stort sett den eneste grunnen til å se på tv er skisport.. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sony annonserte nylig Gran Turismo 6, så her kommer Forza 5. Ikke akkurat overraskende. why not both?Er nok ikke millionær, og de fleste spillene kommer på både XB1 og PS4 uansett. Er virkelig ikke millionær jeg heller, men skal absolutt ha begge to! Er student som lever delvis på studielån, så det er klart. Prisen blir nok forhåpentligvis langt biligere enn det komplett ser ut til å tro! Og ser også ut til å komme en god del exclusives på hver konsoll! 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Er virkelig ikke millionær jeg heller, men skal absolutt ha begge to! Er student som lever delvis på studielån, så det er klart. Prisen blir nok forhåpentligvis langt biligere enn det komplett ser ut til å tro! Og ser også ut til å komme en god del exclusives på hver konsoll! Kan jo nevne at jeg har iPad, Wii U, 3DS, 3DS XL, PS3 og snart PS4 og Ouya. Halo live action tv-serie? Trenger man xbox for å se den nå? Tullinger. Endret 21. mai 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Når har de sagt "In Which" flere ganger enn mulig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Halo tvserie, må nok sees uansett hvor mye den suger. 1 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er virkelig ikke millionær jeg heller, men skal absolutt ha begge to! Er student som lever delvis på studielån, så det er klart. :)Prisen blir nok forhåpentligvis langt biligere enn det komplett ser ut til å tro!Og ser også ut til å komme en god del exclusives på hver konsoll!Kan jo nevne at jeg har iPad, Wii U, 3DS, 3DS XL, PS3 og snart PS4 og Ouya. haha, ikke så langt unna det jeg har, men ta bort Wii U (mangler fortsatt det lille umpf for min del) og legg til X360 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Skrivefeil i titlen til denne tråden.... Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva er dette for noe dritt? 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sykt mye sport og sport relaterte ting de skulle ha ut. Greit at mange bruker tiden på det på konsollen, men det er vel enda flere som er interessert i andre ting. Andre ting som i faktiske spill og ikke sport-simulatorer. 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Flere som syns xboxen minner om NES? 2 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Angående sammarbeidet med NFL, flere enn meg som venter (og frykter): "This service is not available in your country"? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Åpenbart at USA er hovedmarkedet for Xbox, som alltid 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå