zlpw0ker Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 jævla logisk at den blir kalt xbox 1 da når det ikke er den første engang. Ingen intresannte eksklusiver bortsett fra FM5.så lenge MS ikke bare kommer med skytespill så er det stor sjanse jeg hopper fra ps3 til nextbox,jeg håper for guds skyld at de velger xbox 720 senere. ellers så er jeg enig,den ligner litt på en stor VCR spiller med dårlig byggekvalitet. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 jævla logisk at den blir kalt xbox 1 da når det ikke er den første engang.Ingen intresannte eksklusiver bortsett fra FM5.så lenge MS ikke bare kommer med skytespill så er det stor sjanse jeg hopper fra ps3 til nextbox,jeg håper for guds skyld at de velger xbox 720 senere.ellers så er jeg enig,den ligner litt på en stor VCR spiller med dårlig byggekvalitet. Er ganske logisk, for det er ikke Xbox 1, men Xbox One, som i alt integrert i ett system, eller en enhet. Tror nok du burde vente å klage på exclusives til _etter_ E3, da det er lovt mange flere exclusives da. (er vel ikke så altfor mange PS4 exclusives ennå, eller er det bare jeg som husker feil?) Lenke til kommentar
prodsy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Blir nok Ps4 skjønner jeg. Det jeg synes er knall til alle dere playstation hatere er att ps4 brukere får spillbart bonus materiale til Halo ,som Xbox brukere ikke får. Samt lansering før xbox utgaven! Knall!:-) utseende messig så spiller det vel liten rolle hvordan maskinen ser ut så lenge den fungere! Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Blir nok Ps4 skjønner jeg. Det jeg synes er knall til alle dere playstation hatere er att ps4 brukere får spillbart bonus materiale til Halo ,som Xbox brukere ikke får. Samt lansering før xbox utgaven! Knall!:-) utseende messig så spiller det vel liten rolle hvordan maskinen ser ut så lenge den fungere! Vel, så lenge det er Destiny, og ikke faktiske Halo, så går det fint Skal forøvrig ha PS4 også, så det problemet får jeg ikke! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Konklusjonen er altså at maskinen er ubrukelig for de med nedsatt bevegelse, stumme og treg nett tilkobling.. Jaja effektiv måte å gi bort markedsandeler på det. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Konklusjonen er altså at maskinen er ubrukelig for de med nedsatt bevegelse, stumme og treg nett tilkobling.. Jaja effektiv måte å gi bort markedsandeler på det. Tror nok ikke du skal være redd for det Lenke til kommentar
prodsy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ikke tilbakekompatibelt...IGJEN. Godt gjort. Privatpersoner lager småprogram som lar deg kjøre nintendo, super-nintendo, commodore 64, og amigaspill osv på nye windows versjoner. Microsoft klarer ikke å få til at deres egen konsoll kan kjøre spill fra deres forrige konsoll. Synes folkene bak den nye xboxen kan få bæsj i munnen. 2 ganger. Henger vell litt sammen med att 360 ikke har bluray. Lenke til kommentar
doofus Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Må bar spørre, er det mange her inne som tar opp hva de "får til" i et spill for å legge det ut på nettet? Det ser nesten ut som om de har benyttet masse ressurser til "sosiale" nettverk fremfor det å lage en ordentlig spill konsoll der pikslene virkelig imponerer. Dette fæisbook og twatter-viruset har infisert også denne moroa. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor du ville sette sofaen slik at tven ikke er vinklet så man får best bilde der vet jeg ikke, men selv når du gjør det har du andre muligheter.Fordi jeg ikke sitter i sofaen og ser på TV? Bruker TVen som dataskjerm, så er bedre med en stol og et lite bord til musen. Har tastaturet i fanget. Hvordan blir det for øvrig å bruke kinect om man sitter i en stol? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Var veldig lite spillrelatert ja, og det er nok i stor grad pga. E3 Ja håper det vises mye bra spill fra alle parter på E3 nå. Har faktisk veldig lyst på den nye Xboxen, siden jeg ikke hadde den forige, men må nesten få se noen gode eksklusiver som er interessant for meg, eller at disse multimediafunksjonene er noe for oss Nordmenn/Europeere, og ikke bare blir ubrukelig tullball som vi aldri får her, som det meste har vært til nå. Håper også ingen av konsollene blir skrekkelig dyre. Haha, utrolig morsomt å lese kommentarene her. Konsollfanboys er noe for seg selv. Hvorfor har så godt som ingen snakket om prisen? Det er vel det mest interessante? Bruktspillsperre er vel eneste fornuftige argumentet bortsett fra pris om man kjøper masse bruktspill. Det spiller vel ingen rolle hvilken konsoll dere får spilt CODene, GTA5ene og Angry Birdsene deres på? At MS nå har føyd seg etter spillutgiverne kan også bety at de får flere AAA-eksklusiver, og det er vel disse spillene dere vil ha uansett. Ser det er noen smarte og gode kommentarer her om at det ikke er Sony Microsoft vil gå i strupen på her. Det er Apple. Det blir interessant å se hvem som vinner. Mulig Sony vinner på kort sikt, men jeg tror de ligger meget tynt an på lang sikt. Konsollmarkedet er i endring. MS har tydeligvis skjønt det. Man trenger ikke være fanboy for å se at denne presentasjonen var skrekkelig dårlig, mye snakk uten å egentlig si noe, VELDIG lite fokus på spill, funksjoner som for de fleste spillere vil sees som unødvendige/tungvindte/problematiske, osv. Det er ikke snakk om pris fordi det så vidt jeg har sett ikke er noe offisielt fastsatt angående pris. Greit nok at Microsoft kanskje heller vil være en smarttelefon enn en spillkonsoll, men fra synspunktet til de som er mest glad i å spille så er dette forståelig nok langt fra positive nyheter. Endret 21. mai 2013 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvis det fungerer like godt som du sier (jeg tviler ikke på det, er forsiktig positiv, men realistisk frem til jeg har testet det selv, eller sett andre testet det mer ) Så går vi en veldig spennende og morsom tid i møte Dette er teknologi som fungerer bra allerede på denne generasjons xbox, viser man dagens teknologi til "vandlige folk" tror de det er sci-fi eller magi. Og neste generasjon vil gi bedre hardware, og tid vil gi bedre software. Og det beste med kinect er at det er 90% programvare, så en enkelt programvareoppdatering kan gi uante nye muligheter. Lenke til kommentar
lureru85 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Alt for mye fokus på alt annet enn spill for min smak. Ja det er ikke så rart.. Ikke microsoft feil at de store spill selskapene vil vente til E3 expo Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har de nevnt noe om pris på denne boksen? Kommer den i flere utgaver? Liker at de sier at den skal være STILLE og ikke bråke for jævelig, hvis det da ikke er som med GFX kort, stille ved idle load og film og underholdning og hårfønerlyd ved spilling :-/ Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvis det fungerer like godt som du sier (jeg tviler ikke på det, er forsiktig positiv, men realistisk frem til jeg har testet det selv, eller sett andre testet det mer ) Så går vi en veldig spennende og morsom tid i møte Dette er teknologi som fungerer bra allerede på denne generasjons xbox, viser man dagens teknologi til "vandlige folk" tror de det er sci-fi eller magi.Og neste generasjon vil gi bedre hardware, og tid vil gi bedre software. Og det beste med kinect er at det er 90% programvare, så en enkelt programvareoppdatering kan gi uante nye muligheter. sant sant Lenke til kommentar
espenta Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er begrenset hvor mange måter det er å designe en firkantet boks på. PS3 er vel et eksempel på hvordan du IKKE skal gjøre det. Men skeptisk til hvor mye de fokuserer på kinect, voice commands og mediaserver. Jeg vil ha en bedre spill maskin. (punktum). Tips: Kjøp PC 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fordi jeg ikke sitter i sofaen og ser på TV? Bruker TVen som dataskjerm, så er bedre med en stol og et lite bord til musen. Har tastaturet i fanget. Hvordan blir det for øvrig å bruke kinect om man sitter i en stol? Kinect kjenner igjen kroppen din som en kropp, hadde du hatt 4 armer hadde ikke kinect forstått det selv om den hadde sett du hadde det, men som ett normalt menneske vil kinect tolke det den kan se. Kan ikke si noe om neste genrasjon, men ser at med dagens kinect, hvis jeg sitter i godstolen, og legger ryggen rett bakover så kinect ikke ser overkroppen min, kjenner den fortsatt igjen bena som dingler ned forran stolen. Den ignorerer de delene den ikke kan se, og kobler det den kan se til ditt "virtuelle skjelett". Kansje hvis du liker å ligge med ryggen mot stolsete og har bena i været og hendene ned mot bakken kan den få problemer, men det kan være at den også forstår din spesielle spilleposisjon Så jeg regner med at det ikke blir ett stort problem. Regner med at så lenge den kan se armene dine kan du bruke alle funksjoner utenfor spill(i spill er det avhengig av spillutvikler). 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Dette ser jo veldig lovende ut spør du meg Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fordi jeg ikke sitter i sofaen og ser på TV? Bruker TVen som dataskjerm, så er bedre med en stol og et lite bord til musen. Har tastaturet i fanget. ;)Hvordan blir det for øvrig å bruke kinect om man sitter i en stol?Kinect kjenner igjen kroppen din som en kropp, hadde du hatt 4 armer hadde ikke kinect forstått det selv om den hadde sett du hadde det, men som ett normalt menneske vil kinect tolke det den kan se. Kan ikke si noe om neste genrasjon, men ser at med dagens kinect, hvis jeg sitter i godstolen, og legger ryggen rett bakover så kinect ikke ser overkroppen min, kjenner den fortsatt igjen bena som dingler ned forran stolen. Den ignorerer de delene den ikke kan se, og kobler det den kan se til ditt "virtuelle skjelett". Kansje hvis du liker å ligge med ryggen mot stolsete og har bena i været og hendene ned mot bakken kan den få problemer, men det kan være at den også forstår din spesielle spilleposisjon Så jeg regner med at det ikke blir ett stort problem. Regner med at så lenge den kan se armene dine kan du bruke alle funksjoner utenfor spill(i spill er det avhengig av spillutvikler). den aksepterer nok mest sannsynlig også bruk av kontroll Men nye Kinect skal visst være fullt brukbart sittende også, etter hva jeg forstod fra presentasjonen. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor bruke inntektene fra konsollen til å kjøpe eksklusivt innhold Microsoft? Vet noen forresten om TV-delen vil bli kompatibel med norsk satelitt / kabelnett? Lenke til kommentar
Serial Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg er litt skuffa som etter playstationlanseringen... Masse funksjoner jeg ikke får bruk for.. Hvis det blir så smooth som det ble vist i dag stiller jeg meg litt likegyldig til de to maskinene.. Tror xbox sparte mye igjen på kruttet om spill og slike funksjoner til e3. Sony ga litt mer info men det er jo forsåvidt logisk ettersom at playstation lanserte sin konsoll langt tidligere. Når jeg ikke har Playstation Vita faller mye av funksjonene bort ved playstationen. Og streaming og uploading ser jeg ikke på som noen særlig artig funksjon. Flere som sitter med samme følelsen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå