Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bruke høytalere fra bil på gutterommet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal da bruke plusspolen, ikke minus.... Høres ut som du kanskje burde ha litt assistanse før du brenner opp bilen din, hehe.

Kabelen skal fra PLUSSpolen, via en sikring maks 30cm fra batteriet, og til PLUSS inn på forsterkeren. Når ALLE kabler er klare til å kobles opp, så kobler du fra minuspolen på batteriet slik at bilen er strømløs mens du kobler, og kobler alt som skal kobles til forsterkeren, og plusspolen til batteriet, så setter du inn sikringen og til slut kobler du på minuspolen igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Okei:-) da hadde eg alt rett utenom ka pol den skulle kobles til:-) takk for rask svar! Skal nemlig prøve å trekke strømkabele. Nå, hvis jeg ikke får trekt den godd jeg ikke å gjøre noe idag:-) så den må nå fra til batteriet før eg fortsetter med noe annet:-) men takk:-)

Lenke til kommentar

Jeg har to subwoofere som jeg skal koble til min rockford fosgate R500-1, mener ikke helt hvordan jeg skal koble lydkablene her.

Jeg har to subwoofere som jeg skal koble til min rockford fosgate R500-1, mener ikke helt hvordan jeg skal koble lydkablene her.

Lenke til kommentar

Pluss til pluss og minus til minus?

Er det dobbeltspola subwoofere så må du koble spolene på hver sub i serie og så koble hver sub på forsterkeren igjen.

Bare pass på å ikke komme under 2 ohm totalt.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...