erlend456 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Hvordan bør jeg koble strøm kontakten til batteriet mitt? Har en kontakt som er festet rund minus Polen og en skrue som strammer igjen på siden. Går det Ann å bruke dette? Eller trenger jeg et annet feste? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Du skal da bruke plusspolen, ikke minus.... Høres ut som du kanskje burde ha litt assistanse før du brenner opp bilen din, hehe. Kabelen skal fra PLUSSpolen, via en sikring maks 30cm fra batteriet, og til PLUSS inn på forsterkeren. Når ALLE kabler er klare til å kobles opp, så kobler du fra minuspolen på batteriet slik at bilen er strømløs mens du kobler, og kobler alt som skal kobles til forsterkeren, og plusspolen til batteriet, så setter du inn sikringen og til slut kobler du på minuspolen igjen. 1 Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Okei:-) da hadde eg alt rett utenom ka pol den skulle kobles til:-) takk for rask svar! Skal nemlig prøve å trekke strømkabele. Nå, hvis jeg ikke får trekt den godd jeg ikke å gjøre noe idag:-) så den må nå fra til batteriet før eg fortsetter med noe annet:-) men takk:-) Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Da er strømkabelen trekt:-) uten å lage noen hull. Laster opp video:-) og lydkabel er også trekt. Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 http://m.youtube.com/watch?client=mv-google&hl=no&gl=NO&v=pi5wkY1OsmA Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg har to subwoofere som jeg skal koble til min rockford fosgate R500-1, mener ikke helt hvordan jeg skal koble lydkablene her. Jeg har to subwoofere som jeg skal koble til min rockford fosgate R500-1, mener ikke helt hvordan jeg skal koble lydkablene her. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Pluss til pluss og minus til minus? Er det dobbeltspola subwoofere så må du koble spolene på hver sub i serie og så koble hver sub på forsterkeren igjen. Bare pass på å ikke komme under 2 ohm totalt. Endret 30. mai 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå