AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen ganger ser jeg en død venn. Hun sier alt vil gå bra, at alt vil ordne seg om jeg dør. kanskje hun har rett? er døden min eneste løsning? jeg har ikke noe imot å dø det er bare det at det er så jævlig å utføre det, :/ vil bare dø uten å måtte gjøre noe.. en gang prøvde jeg å kvele meg selv ble helt blå i ansiktet og sa til meg selv at dø da men klarte det bare ikke.. og hele kroppen begynte å riste var helt sykt. har aldri opplevd noe sånt før. og en annen gang prøvde jeg å kutte av pulsåren men ble redd da jeg kom for dypt. fy fader jeg er patetisk. klarer ikke dø engang.. Anonym poster: 2aef97f198c21ae74e05a5aef5bdc8c2 Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Skjønner ikke helt hva du prøver å oppnå med posten din, men det virker som du trenger hjelp. Her har du nummeret til krisetelefon: 815 33 300. Det er andre måter å løse problemene på... 5 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg ville ha oppsøkt en psykolog for dine problemer. Hvorfor er livet så jevlig? Tenk at det er mange rundt deg som faktisk er glad i deg, og ville blitt helt forferdelig lei seg om du skulle dø. Tenk litt på de andre også, spørsmål som aldri vil bli besvart osv, både du og de fortjener å slippe den følelsen. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kan du være så grei å ta mot hjelpen fra legene/psykologene som vil ha deg innlagt? De er der for å hjelpe deg, ikke skade deg. Og du trenger hjelp. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Søk hjelp. Om du allerede får hjelp råder jeg deg til å ta imot hjelpen, for de vil nok ikke annet enn å hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ingen annen sin lidelse skal overgå sin egen lidelse. Har du lyst til å dø så har du lov. Kjøp deg en sterk overdose med heroin, så vil koma og respirasjonssvikt inntreffe. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ingen annen sin lidelse skal overgå sin egen lidelse. Har du lyst til å dø så har du lov. Kjøp deg en sterk overdose med heroin, så vil koma og respirasjonssvikt inntreffe. Det er ikke noe vits i å dø fordi man en psykisk syk. Slike ting kan kan bli mye bedre 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Dette er vel igjen det same personen som har skreve her før tenker eg... Men det er viktig å holde håpet oppe sjølv om du har det vanskelig nå, det vil jo kanskje være mange gode år du kan oppleve i framtida. Så det er jo ikkje vits i å kaste vekk alle dei åra fordi du akkurat no har det vondt. Endret 21. mai 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ikke la de vonde følelsene ta overhånd, du vil dø akkurat nå men ting kan bli bedre, tro meg du kan få det så ufattelig bra om du bare klarer å komme deg ut av det! IKKE gi opp, og ta all hjelpen du blir tilbudt! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ta imot all hjelp du kan få. Lykke til. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva er det som gjør deg så ulykkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå