Åsmund Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hei. Jeg har lagt ut en filmsnutt og jeg vil gjerne ha noe kritikk på den. Fks, har jeg valgt riktig musikk, er alle klippene interessante, hvordan var oppbyggingen, kvaliteten ,,alt mulig. Fossen er uvanlig stor nå så jeg tenkte det ville være artig å filme den. http://www.youtube.com/watch?v=lY_C0CpyM-Y Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Veldig bra:) Vist eg skulle vert veldig pirken så ville eg kutta filmen litt tidligare (Kanskje med 1 sek eller noko) Men ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Ok takk, jeg liker pirk Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Meget bra, likte ikke 0:30 når du bare hovret over fossen. Ødela flyten i filmen ved at kamera vinkelen ikke bevegde seg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Notodden eller? Riktig Meget bra, likte ikke 0:30 når du bare hovret over fossen. Ødela flyten i filmen ved at kamera vinkelen ikke bevegde seg. Helt enig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Riktig Det var det ja. Har vært der et par ganger før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå