Cooky Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Har på en måte hørt en del rykter at det for ikke så lenge siden er kommet en ny versjon av Windows Live Messenger. Er dette noe som stemmer? Eller er det bare Skype det går i nå? Hvor eventuelt kan jeg få denne nedlastet? Endret 21. mai 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Tviler. Microsoft skal legge ned MSN om ikke så altfor lenge. Endret 21. mai 2013 av Hafti Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har på en måte hørt en del rykter at det for ikke så lenge siden er kommet en ny versjon av Windows Live Messenger. Er dette noe som stemmer? Eller er det bare Skype det går i nå? Hvor eventuelt kan jeg få denne nedlastet? Er på en måte en ny versjon i Windows 8, men den er litt plagsom fordi det er et metro-program, og du kan bare pinne én samtale til siden av skjermen. Ellers går det i Skype som nevnt over. Alle MSN vennene dine skal allrede ha blitt enten oppmuntret eller tvunget over på Skype allerede. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Halvårs bump... Har noen oversikt over hva som skjer med Messenger/MSN? Jeg fikk beskjed om bytte i vår, gikk til Skype hvor største delen av kontaktene mine fortsatt er listet med at de kjører Messenger, noen med Lync og Skype. Likte Messenger bedre, kunne lukke den helt ned var perfekt. Kan jeg få Messenger tilbake i Windows 8? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå