Gå til innhold

Next Xbox Reveal, 21. mai, 1900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er enig i folk som klager på at det var for mye fokus på TV og kossen kinect kan brukes for å gjøre den til ein All in one box, men eg trur vi får se ein del spill på E3, blir det tv, tv, tv, tv, tv der også så kan man begynne å se litt svart på det.

Lenke til kommentar

Ja, jeg regner med vi får se litt mer av det vi vil ha på E3. Er ikke kjempeimponert og er ganske så klar for en generasjon med kun PS4 og PC egentlig, men jeg skal la det at dette var et TV-sendt arrangement hvor Microsoft fridde til andre kundegrupper enn oss her på nettet komme dem til gode. Venter til E3 før jeg forhåndsdømmer noe mer enn jeg instinktivt gjør nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i alle dager skal man med 4K? Med mindre man sitter en meter fra en sekstitommer klarer ikke øynene å skille 768p og 1080p engang.

 

Jeg klarer å skille 720p til 1080p på en 46" som er ca 2.5-2.8 meter ifra meg, noe annet måtte jeg få en øyelege å fikse synet :p

Testet samme spillet, 720p på samme tv koblet med HDMI, definitivt en forskjell man skal se! Alt er så mye skarpere og mer visuelt i 1920x1080p en 1280x720p :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

ikke bare dritt fra MS sin konferanse

 

If you joined us for the Xbox One reveal yesterday, you'll probably know that amidst all the excitement, we learned that a single Xbox Live Gold membership will cover both the 360 and the next-gen console. Good stuff -- no extra expenditure, subscription sign-ups or other irritations. But, it gets even better, as a couple of Microsoft bigwigs told Polygon that Live memberships can also used by multiple profiles. That means several accounts can be created on one console, for discrete friends lists, personal Home screens and the like, but they'll all be able to feed off the same subscription. We're not sure how this'll work exactly, but it already sounds better than the Gamertag-specific membership model on the 360, which is responsible for far too many amazing kill stats being lost to the dreaded "Guest" account.

 

Dette er digg

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har egentlig ikke fulgt med på konferansen, fordi jeg har mistet mye av spillysten for lenge siden, og har bare sett kommentarer om at den neste konsollen kommer til å suge.

 

Så... Xbox One vil være en tv-basert konsoll, og sperre bruktspill? Noe annet som er ille?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har egentlig ikke fulgt med på konferansen, fordi jeg har mistet mye av spillysten for lenge siden, og har bare sett kommentarer om at den neste konsollen kommer til å suge.

 

Så... Xbox One vil være en tv-basert konsoll, og sperre bruktspill? Noe annet som er ille?

 

Muligheter for permanent Internett forbindelse, valgfritt for utvikler. Men den må kobles til Internett 1 gang daglig ellers vil den ikke fungere. Kinect må alltid være tilkoblet ellers vil ikke den fungere. Ingen bakover kompatibilitet. Bare 500GB ikke skiftbar HDD. Dersom du låner vekk et spill til en kamerat så må han betale full pris for å kunne installere dette brukte spillet.

Lenke til kommentar

Så lenge jeg bor i studenthybel, kan jeg ikke koble til konsoller til internett. UiB krever VPN-oppsett for å få tilgang til internett, og ingen av mine current gen konsoller har den muligheten i hvert fall. Kjedelig... Med next gen kan jeg ikke bruke konsollene i det hele tatt altså.

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Muligheter for permanent Internett forbindelse, valgfritt for utvikler. Men den må kobles til Internett 1 gang daglig ellers vil den ikke fungere. Kinect må alltid være tilkoblet ellers vil ikke den fungere. Ingen bakover kompatibilitet. Bare 500GB ikke skiftbar HDD. Dersom du låner vekk et spill til en kamerat så må han betale full pris for å kunne installere dette brukte spillet.

MS må overbevise meg veldig med ekstremt gode exclusives hvis jeg skal kjøpe Xbox. Var ganske fornøyd med 360, og jeg vurderte egentlig å hoppe på neste Xbox-tog, men det ser mørkt ut for den nye konsollen.

 

Hvilke exclusives bortsett fra CoD kommer til Xbox One?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Så lenge jeg bor i studenthybel, kan jeg ikke koble til konsoller til internett. UiB krever VPN-oppsett for å få tilgang til internett, og ingen av mine current gen konsoller har den muligheten i hvert fall. Kjedelig... Med next gen kan jeg ikke bruke konsollene i det hele tatt altså.

 

Helt riktig, eller rettere sagt bare i 24 timer så krasjer den. Da må du "oppdatere" Internett forbindelsen ved å koble til på nytt slik at du får nye 24 timer.

 

Jeg glemte å nevne at dersom en spillutvikler bestemmer seg for å benytte permanent Internett forbindelse (Always Online), så må den forbli tilkoblet Internett hele tiden mens du spiller spillet, ellers krasjer spillet antageligvis umiddelbart slik som med EA sitt Command & Conquer 4. De har ikke kommentert hvor lang tid du har for å gjenopprette forbindelsen, men det er nok snakk om sekunder.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Så man kan trygt si at Xbox One suger noe jævlig pga restriksjoner, kontroll og overvåkning.

 

Jeg vil ikke anbefale at en kjøper Xbox One; styr unna :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...