_dundun_ Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Det at den må på nett en gang hver 24 time er ikke katastrofe for min del. Har ikke vørt uten nett på 2 år. og detter nettet ut har jeg tlf som tether. Folk som sier de skal ha med konsollen på hytta. Joda for all del. Men har du en xbox one og en flat tv på hytta så får du den sikkert på nett i 1 min. For å fortsette å spille. Poenget er: Hvorfor i alle dager skal Microsoft kunne definere at jeg må sette opp smarttelefonen til å dele internett på hytta når jeg vil spille spill - det er jo ikke som at det har noen nytteverdi, all den tid man åpenbart teknisk sett kan spille offline. Her påfører MS brukerne problemer for å løse sitt eget problem, noe som aldri er en bra ting. Endret 22. mai 2013 av kvasbo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 I all den tid det vil være krav om å være påkoblet nett så kommer jeg til å boikotte produktet Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Det sa de om diablo3 også, men ingen snakker om det mer Folk er bare redde for litt endringer, sup with that? Endret 22. mai 2013 av nagina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det sa de om diablo3 også, men ingen snakker om det mer Folk er bare redde for litt endringer, sup with that? Mange som fortsatt snakker om det, jeg har såvidt spilt det. Spiller ikke Simcity lengre heller. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Sim City var en katastrofe, de som ikke har lært av det har virkelig gått glipp av noe. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det sa de om diablo3 også, men ingen snakker om det mer Folk er bare redde for litt endringer, sup with that? Ingen snakker om D3 pga ingen spiller det lengre? Samme med SimCity. Begge spillene ble gjemt bort og glemt for min del i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Sony viste da virkelig ingenting på sitt propagandamøte. Bare mye CGI av spill som skal komme. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Sony viste mer spill, og viste og ga mer info om selve arkitekturen av konsollen. Samt gameplay da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Nettopp, men så var det da en god stund til E3 tilbake den gang, nå er det knapt noen uker igjen! Sony måtte vise spill, ettersom vi ikke en gang fikk sett konsollen. Men likte bedre måten Sony utbroderte ang. hardwaren da. Kanskje Ms var litt redd for dette, da de har noe svakere hardware ? Endret 22. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 http://www.trustedreviews.com/opinions/xbox-one-vs-sony-ps4 Aner ikke hvor mye av dette som stemmer. Men stemmer det så ser det da ut til at PS4 får et lite overtak med hardware i hvertfall. Særlig hvis X1 bruker 3.5gb RAM kun til de tre systemene som må gå og surre i bakgrunnen hele tiden mens PS4 kun bruker 0,5gb RAM. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det med at de tar betalt for bruktspillene er helt sikkert noe Microsoft har gått inn i samarbeid med produsentene om å få til. Det er ingen hemmelighet at de taper penger på at folk selger brukte spill. Det er en veldig godt holdt hemmelighet, siden ingenting annet enn utsagn fra utgiverne selv påstår det. I alle andre bransjer stimulerer brukthandel markedet, og det er også tilfelle i spillbransjen. Brukthandel i butikk foregår i størst grad ved at kunden selger brukte spill, kjøper nytt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ingen vet enda hvor mye RAM OSet i PS4 vil bruke, men det spekuleres i ca. 1 GB, men så trengs jo også endel ekstra for videoopptak osv. Den største forskjellen er nok Xbox Ones DDR3 vs PS4s DDR5. Her får nok PS4 en gigantisk fordel i multiplattformspill. Det er nok Kinect som gjør at PS4 kommer til å ha bedre RAM, høyere klokkefrekvens på CPU, og det som virker som en bedre GPU, men dette vet vi ikke helt enda. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 ironi lang vei:p Neida gutta. Ordner seg. Vi er litt gretne gamers nå men forhåpentligvis får vi mer info. Det at den må på nett en gang hver 24 time er ikke katastrofe for min del. Har ikke vørt uten nett på 2 år. og detter nettet ut har jeg tlf som tether. Folk som sier de skal ha med konsollen på hytta. Joda for all del. Men har du en xbox one og en flat tv på hytta så får du den sikkert på nett i 1 min. For å fortsette å spille. Kan jo være greit å ikke spille mens man er på hytta og? Dunno. Hater å drasse med meg elektronikk på ferie. men gutta Det store spørsmålet ingen har svart pp? Følger det med hdmi kabel? og hva med vi som samler eller liker å plukke frem konsoller og spill om 20år osv?(sånn som i dag kan man dra fram nes og ps1 osv uten problemer)... med registrering og aktivering nedlagt så er spillet ikke spillbart lengre... så da sitter vi der da med kanskje 40 spill, å ikke får spillet singel player'n... så at dette ordner seg etter vært er jo bare tull... for å si det sånn om sony også tar en xbox så er jeg ferdig med gaming som hobby for godt.... sånn dritt som ms holder på med kaster jeg ikke bort penger på... Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Dritsmarte. Sjekk NeoGaf. Selv Xbox-fanboysene er grinete. NeoGAF, verdens største dass. Den dagen noen der er fornøyde, skal jeg merke det som helligdag i kalenderen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ms har nettop gått ut med at Xbox one klarer å kjøre spill i 4K Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Må være en del begrensninger hva grafikk detaljer angår i såfall. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ms har nettop gått ut med at Xbox one klarer å kjøre spill i 4K Hmm, spent på å se hvilke spill som støtter det i så fall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ms har nettop gått ut med at Xbox one klarer å kjøre spill i 4K Selv om konsollen klarer det er det vel fåtallet som har 4K TVer. Vet ikke hvor mye det koster for en helt grei 4K TV, men tipper det sikkert tar 3-4 år før det blir like vanlige som LED FullHD er i dag. Er ikke mange år siden det var bra og ha en TV i LCD og kanskje HD Ready. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Er bare å slappe av, hardwaren i Xbox One og PS4 vil ikke takle 4K, med mindre det er lite grafiske spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ms har nettop gått ut med at Xbox one klarer å kjøre spill i 4K 1080p panel er veldig utbredt i dag og både X360 og PS3 støtter rendering av 1080p i spill. Hvor mange spill rendres i 1080p? Nesten ingen. Dagens konsoller er ikke bygget for å rendre spill i 1080p og "morgendagens" konsoller er ikke bygget for å rendre det dobbelte av det (2160p). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå