Zeph Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Oh my god! New characters and story to CoD Ghosts! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fordi ? Fordi ressursene går over på ting som ikke handler om spill. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Okey under hele denne konferansen De viser wired frames, folk som jobber på PC men ikke noe gameplay dogs... cgi Herregud Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Nye CoD skal visst ha hunder som companion... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Fordi ressursene går over på ting som ikke handler om spill. De sa jo nettopp at de utvikler flere spill enn de noensinne har gjort før. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Tror du misforstår 4k passtrough, du kobler på et device på xbox360en Passtrough får du fra reciever. Du kobler ikke opp en 4k canal digital box for å si det sånn... ser din elkjøp karriere har gjort deg litt tech challenged ,,, oppo og flere bd spillere kan oppscalere alt innhold fra konsoller osv med en hdmi inn som bruker eks oppoen 4k opscalerer til en ut til tv. ikke bare recivere som opscalerer lengre Endret 21. mai 2013 av samco Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 En interessant ting: Den nye franchisen de viste, hadde den virkelig FMV?! Welcome back 90s improved. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 De sa jo nettopp at de utvikler flere spill enn de noensinne har gjort før. Men de sa ikke om det er Kinect spill eller ikke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 E3 er jo om 3 uker. De sa jo de ville vise mye da. Det er begrenset hvor mye de får vist på 1 time. Om jeg husker rett så ga også Sony faen i å vise frem PS4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fordi ressursene går over på ting som ikke handler om spill. Er det Microsoft som lager alt innholdet ? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 1 - 0 til PS4 så langt, var mye mer interessant og varte dobbelt så lenge, masse gameplay masse god tech info. Her er det 40 min med TV, og folk som bare snakker og snakker uten å vise en dritt De sa jo nettopp at de utvikler flere spill enn de noensinne har gjort før. Vi vet null om de spilla, halvparten kan være kinect soccer, kinect adventures 2.0 ... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 1 - 0 til PS4 så langt, var mye mer interessant og varte dobbelt så lenge, masse gameplay masse god tech info. Her er det 40 min med TV, og folk som bare snakker og snakker uten å vise en dritt Vi vet null om de spilla, halvparten kan være kinect soccer, kinect adventures 2.0 ... Microsoft har jo sagt at E3 tilhører spill. Det var å forvente Entertaiment og info rundt boksen, ikke så mye om games med dette eventet. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 De skryter of Dog-mocap? Herregud så lite interesant. "Preorder now to get Attack dog DLC instantly" Jeg er langt fra solgt... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Neeei, elsket 360'n forrige gen. Hadde Launchbox med 20GB, kjøpte så en svart Limited Edition. Så kjøpte jeg en Slim. Hadde også PS3, men den støvet ned. Men sålangt ser det ut som det blir PS4 denne gangen rundt. MS satser for mye på drit som ikke vil fungere her i landet, eller ikke har noe med spill å gjøre. Kinect 1.0 ble aldri kjøpt, vil ikke ha 2.0 heller. Skype og TV-tuner? Nei takk. Veldig veldig skuffende greier de har vist frem. Sony viste ikke konsollen, men de var fortsatt mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Microsoft did say that if a disc was used with a second account, that owner would be given the option to pay a fee and install the game from the disc, which would then mean that the new account would also own the game and could play it without the disc. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Men de sa ikke om det er Kinect spill eller ikke. Det har fint lite å gjøre med innlegget jeg siterte. Edit: Det hadde kanskje det likevel. Angående kinect så er det en ny generasjon med nye muligheter. Blir spennende å se om Kinect 2.0 klarer å luke bort problemene til forgjengeren. Endret 21. mai 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 For meg var de 2 minuttene det eneste som var verdt å se ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå