Gå til innhold

Next Xbox Reveal, 21. mai, 1900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du misforstår 4k passtrough, du kobler på et device på xbox360en

 

Passtrough får du fra reciever. Du kobler ikke opp en 4k canal digital box for å si det sånn...

 

ser din elkjøp karriere har gjort deg litt tech challenged ,,, oppo og flere bd spillere kan oppscalere alt innhold fra konsoller osv med en hdmi inn som bruker eks oppoen 4k

opscalerer til en ut til tv.

 

ikke bare recivere som opscalerer lengre :closedeyes:

Endret av samco
Lenke til kommentar

1 - 0 til PS4 så langt, var mye mer interessant og varte dobbelt så lenge, masse gameplay masse god tech info. Her er det 40 min med TV, og folk som bare snakker og snakker uten å vise en dritt

 

De sa jo nettopp at de utvikler flere spill enn de noensinne har gjort før.

Vi vet null om de spilla, halvparten kan være kinect soccer, kinect adventures 2.0

 

...

Lenke til kommentar

1 - 0 til PS4 så langt, var mye mer interessant og varte dobbelt så lenge, masse gameplay masse god tech info. Her er det 40 min med TV, og folk som bare snakker og snakker uten å vise en dritt

 

 

Vi vet null om de spilla, halvparten kan være kinect soccer, kinect adventures 2.0

 

...

 

Microsoft har jo sagt at E3 tilhører spill. Det var å forvente Entertaiment og info rundt boksen, ikke så mye om games med dette eventet.

Lenke til kommentar

Neeei, elsket 360'n forrige gen. Hadde Launchbox med 20GB, kjøpte så en svart Limited Edition. Så kjøpte jeg en Slim. Hadde også PS3, men den støvet ned.

Men sålangt ser det ut som det blir PS4 denne gangen rundt.

MS satser for mye på drit som ikke vil fungere her i landet, eller ikke har noe med spill å gjøre.

Kinect 1.0 ble aldri kjøpt, vil ikke ha 2.0 heller. Skype og TV-tuner? Nei takk.

 

Veldig veldig skuffende greier de har vist frem. Sony viste ikke konsollen, men de var fortsatt mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men de sa ikke om det er Kinect spill eller ikke.

Det har fint lite å gjøre med innlegget jeg siterte.

 

Edit: Det hadde kanskje det likevel.

 

Angående kinect så er det en ny generasjon med nye muligheter. Blir spennende å se om Kinect 2.0 klarer å luke bort problemene til forgjengeren.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...