V. Haugen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Dette er de første bildene av S4 Active.Se, en vanntett Samsung Galaxy S4 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor må de kutte på specs? >:c kan heller ta en litt tykkere toppmodell med vanntett opplegg osv i stedet for en nedgradert "active""tough" whatever modell. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Viser igjen hvor mye designavdelingen til Samsung har å gå på. Se på Sony sin vanntette toppmodell. Endret 21. mai 2013 av Mala 5 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kun 480 PPI? Når ble 480 PPI "kun" i mobilverden, jeg trodde de fleste skjermer hadde lavere pikseltetthet enn det. 1 Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Kun 480 PPI? Når ble 480 PPI "kun" i mobilverden, jeg trodde de fleste skjermer hadde lavere pikseltetthet enn det. Touché - fjernet "kun" ;-) Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Viser igjen for mye designavdelingen til Samsung har og gå på. Se på Sony tin vantette toppmodell. Enig. Sony sin Xperia er griselekker. En telefon trenger ikke "se vanntett ut" for å være vanntett. Samsung sin designavdeling har jeg forøvrig aldri vært en fan av. Utseendemessig har Galaxy-serien utviklet seg like mye som iPhone de siste årene, og personlig syntes jeg ikke at de hadde et like godt utgangspunkt som Apple. 1 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kun 480 PPI? Når ble 480 PPI "kun" i mobilverden, jeg trodde de fleste skjermer hadde lavere pikseltetthet enn det. +1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Kun 480 PPI? Når ble 480 PPI "kun" i mobilverden, jeg trodde de fleste skjermer hadde lavere pikseltetthet enn det.Touché - fjernet "kun" ;-) KUN(!?) 480 PPI? Mener du 380? S4 har 441, og HTC One har 468! Edit: Nvm, leste kilden nå, og skjønte hva du mente. Du kan endre hele setningen din om du vil Endret 21. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) +1 Hvorfor ikke gi han en +1 istedet for å skrive det? Endret 21. mai 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvorfor ikke gi han en +1 istedet for å skrive det? Hvorfor syte over småting når du kan la være? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det var ment som ett tips. Vær`sågod! 2 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Glad jeg ventet fra 26. april. Når det kommer til design, så burde vel det egentlig bry folk like lite som emballasjen på en pose peanøtter. Man ser på skjermen, taster inn enn sms og pælmer den i fra seg på stuebordet. -Eller har jeg gått glipp av noe? Når dette er sagt, så ser Active faktisk ganske grei ut. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fysiske taster ! Fysiske er så mye bedre enn jalla-tastene(touch knapper) som mange produsenter har begynt å bruke.. 1 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det var ment som ett tips.Vær`sågod! Takk, visste det ikke fra før :* Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fysiske taster ! Fysiske er så mye bedre enn jalla-tastene(touch knapper) som mange produsenter har begynt å bruke.. Det avhenger jo av hvordan de fungerer i praksis. Synes touchknappene fungerer helt fint på min SGS3, mens f.eks på Xperia (acro) S så er de "helt forferdelig" fordi det er vanskelig å treffe feltet som gir respons. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Når det kommer til design, så burde vel det egentlig bry folk like lite som emballasjen på en pose peanøtter. Man ser på skjermen, taster inn enn sms og pælmer den i fra seg på stuebordet. -Eller har jeg gått glipp av noe?Når dette er sagt, så ser Active faktisk ganske grei ut. Jeg tror du har gått glipp av noe, men jeg vet ikke om jeg er i stand til å forklare deg hva det er du har gått glipp av. Som å forklare farger til en fargeblind person. Anse deg selv heldig som ikke er opphengt i design - utvalget er så forferdelig begrenset for oss som vil han en mobil som både ser sexy ut og fungerer bra. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 +1Hvorfor ikke gi han en +1 istedet for å skrive det? +1 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har etterspurt at noen tar etter Sony på dette, nå virker det som det skjer. I alle fall i high end. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Nå ser jeg at enkelte er veldig kjappe med å sammenligne denne telefonen med xperia z. Greit nokk at begge telefonene er "vantette", men det kan se ut som denne telefonen tåler ett par turer i bakken etter altfor mange tequilashots en lørdags natt bedre enn sony si ntelefon. Experia Z med sin glass konstruksjon vil jeg anta tåler støt langt dårligere. Endret 21. mai 2013 av jokki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg