Jan Erik Engan Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Pelle Politi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Flott bilde fra en svunnen bil må vel bli riktig å si her. Flere har vel stiftet bekjentskap med baksetet her, eller? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Artig denne! Du fikk deg vel en prat med Pelle.... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Pelle på plass i vakre Drammen, ser jeg Flotte begge to. Favoritten er V2, med plassering og farger, og ikke minst felger og lykter så blanke at vakre Drammen gjenspeiler seg i dem Har du brukt HDR her? Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hei Jan! Stilig boble du har fanget her. Det er noen år siden politiet brukte slike. Begge bilder er fine på hver sin måte. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Flott bilde fra en svunnen bil må vel bli riktig å si her. Flere har vel stiftet bekjentskap med baksetet her, eller? Takker..ikke jeg altså..hehe;) Artig denne! Du fikk deg vel en prat med Pelle.... Takker...nei Pelle var opptatt;) Pelle på plass i vakre Drammen, ser jeg Flotte begge to. Favoritten er V2, med plassering og farger, og ikke minst felger og lykter så blanke at vakre Drammen gjenspeiler seg i dem Har du brukt HDR her? Takker.Nei på v2 har jeg brukt luscisart plugin i cs6;) Hei Jan! Stilig boble du har fanget her. Det er noen år siden politiet brukte slike. Begge bilder er fine på hver sin måte. Takker..ja er nok noen år siden disse rullet på veien...husker de godt da de var grønne på fargen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg