Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer kjøp av gaming laptop, sepsielt da asus flekser med G75 VW og VW. Noen som vet hvor ofte asus lanserer nye modeller, evt når på året de lanserer disse modellene?

Jeg har forøvrig sett på beggemodellene og lurer på om noen har anbefalinger å komme med?

Denne føler jeg at jeg får mye for pengene: http://www.proshop.no/Baerbar/ASUS-G75VX-2400541.html?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Er det noen som har anbefalinger, forslag? Hadde kost meg om jeg kunne bygget en asus pc selv for å velge beste komponentene

Endret av Saetheer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haswell er "scheduled for June 2013 release" ... er vel alt vi vet, foreløpig.

Ingen personlig erfaring, men vet jo mye om Asus G-serie uansett. Ikke best på pris kontra ytelse - den tittelen er det Multicom-maskinene som tar - men godt bygget spillbærbar, og antagelig de som støyer minst i klassen. Ikke noe dårlig kjøp.

Lenke til kommentar

Du mener at man kan velge hardware litt selv, sånn som hos Multicom? Nei, jeg har aldri kommet over noe sted der Asus-maskiner kan konfigureres etter eget valg på den måten. Det er bare Clevo-forhandlere (Multicom), Dell - og noen utenlandske forhandlere som selger MSI-baserte modeller som kan konfigureres etter eget ønske. Så vidt jeg vet. Når det gjelder Asus så kan det jo være litt forskjell på modellene selv om de heter akkurat det samme; det er avhengig av hvor du kjøper.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Ja, Asus selger bare standardkonfigurasjonene sine, de har vel foretatt utspørringer blant diverse gamere og spurt hva folk helst vil ha, og inkludert de komponentene de fikk størst mulig tilbakemelding på. Men selvfølgelig, noen ganger får man ikke med akkurat det en selv vil ha. Da må man til steder som Multicom og plukke selv.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...