ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Nordmannen vant gruppen sin i nattens turneringsspill. «Snute» er videre i verdensmesterskapet Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg etterlyser kunngjøringer av slike større kamper, da spesielt med nordmenn i. Det er veldig mulig det blir gjort på Gamers paradise. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke sjekker så mye innom der, men jeg tenker at sånne store kamper kan kunngjøre på Gamer.no. Håper dette ikke ble gjort, ellers blir jeg flau. Takk. 3 Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi skal bli mye bedre på å fortelle om slike turneringer i forkant slik at man kan følge dem mens de pågår. 7 Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Satt oppe i natt og så på. Helt sykt imponerende av Snute! Å komme under 1-0 i begge kampene, for så å snu de til 1-2 er enormt sterkt mot slik motstand. Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi skal bli mye bedre på å fortelle om slike turneringer i forkant slik at man kan følge dem mens de pågår. Supert! Dette settes pris på og vil nok bli populært. 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Enig der, kom gjerne med kunngjøringer før store turneringer,kamper. Ikke bare med norske, men også de som er generelt store og betyningsfulle. Alright å kunne bare klikke seg inn her, finne ut av tidspunkt og bli ført videre herfra. Endret 21. mai 2013 av Rottenspacehead 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2013_StarCraft_II_World_Championship_Series Om folk har lyst til å se på datoer og slikt når alt spilles er liquepedia for Starcraft det beste stedet å se resultater, grupper og datoer. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Flirer like godt kvar gong eg høyrer casters sei "Snut"... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har ikke sett på starcraft streams på kanskje 2 år, men nå er jeg tilbake. Og det er alt takket være Snute! Å knuse Nestea er ikke småtterier. Endelig har vi en oppfølger til legendariske Slayer, og en ekte SC utfordrer på internasjonal basis! Lenke til kommentar
zen master Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 kan man se dette på twitch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå