sooe Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Høyt skydekke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Spennende og tøft bilde, du har fått med noe av mystikken som er der oppe. Dette er etter min smak ett bilde som burde fått flere kommentarer. Lenke til kommentar
sooe Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Takk for hyggelig kommentar! Lightroom har "selvsagt" bidratt til mystikken. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Spennende bilde, dette! Noe mystisk over det hele! Ser nesten ut som om månen holder igjen skyene. Muligens et kutt til ve. hadde gjort seg, slik at hovedaktøren ikke ble så midtstilt! Liker dette, uansett! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Synes også dette var spennende. Mystisk og dramatisk. Har sansen for det Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Veldig spesielt skydekke dette. Ser nesten ut som en slags vind som bøyer av for månen. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Å dette var flott!!! MVH Tove Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 meget godt sett og formidlet! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 DAGENS BILDE: Et spennende bilde som har veldig mye som taler for seg. fargespiller et kaldt og mystisk, og skyene omfavner nesten månen og gir en helt spesiell følelse. Det eneste som skurrer litt for meg er at månen er sentrert og gjør bildet dermed litt statisk. Jeg synes en fugl (plassert rett, vel og merke) eller noe slikt i bildet kunne gitt det bedre balanse. Slik det er nå blir det hele litt for tomt, siden månen her ikke henger visuelt sammen med noe. Likevel, en spesiell stemning gjør at jeg synes dette fortjener å bli dagens bilde! Lenke til kommentar
sooe Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Tusen takk for kommentarer og tips til forbedringer! Jeg så potensialet i motivet og grep umiddelbart kameraet. Det ble midtstilt fokus og derved sentrert måne, men ser at komposisjonen sikkert kunne vært mer spennende uten det. Og dagens bilde da gitt. Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg