Azidops Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Nix, dette fant jeg bare på hahaha. Der lurte jeg dere godt Nå matchet i alle fall humor og profilbildet veldig godt. 5 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nå matchet i alle fall humor og profilbildet veldig godt. Stemmer det, relativt lavpannet. 2 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nå matchet i alle fall humor og profilbildet veldig godt. Så, angrer du på at du ikke hentet vann og sjekket an situasjonen eller ikke? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Nei, er ikke av typen som griner over spilt mus. Men hadde vært morsomt som å gjøre slik som en foreslo med å hente vann og drikke det selv. Det hadde vært morsom selfentertaining. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Trur du kunne lest situasjonen endel enklere/bedre ved å i hvertfall gå for å hente det glasset med vann. Så kunne du i mellomtiden skue tilbake for å se an stemninga der borte. Fikk du nyssen om at du ble kødda med så kunne du jo gjort som du sier. Stikke tilbake igjen, gi hu et stryk på kinnet og bælme hele glasset og stikke. Endret 22. mai 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Spoken like a true virgin. ^^ Ah, klassisk "du må jo være jomfru siden du ikke hjelper en kvinne i "nød""-diss fra white knights. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ah, klassisk "du må jo være jomfru siden du ikke hjelper en kvinne i "nød""-diss fra white knights.[/size] Enda en "white knight" bruker? Hvor kommer det uttrykket fra egentlig? The game? Sånn pickup artist tull? Les resten av innleggene mine, så handler det ikke om å hjelpe dama, men om å gripe sjansen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Gidder ikke å lese akkurat nå, men du har sikkert skrevet noen flotte innlegg! Snakkes Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hva tror dere at hun var ute etter? Et glass vann...? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Et glass vann...? Personlig tror jeg at hun var ute etter at noen penetrerte vulvaen hennes med en svær, erigert penis bakfra mens hun blir dasket på rumpen med flatsiden av en hårbørste av en stor og mystisk mann som snakker "dirty" til henne som deretter kommer over hele henne på fjeset og i håret. Etter økten forsvinner mannen ut i mørket igjen for aldri å bli sett igjen, det eneste minnet hun sitter igjen med er et reagensrør med sæden hans som hun putter i fryseren til seinere bruk Men det er bare en teori gutta...akkurat som at Darwin bare er en teori Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Et glass vann...? Alle vet at kvinner aldri mener det de sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg er imponert over at trådstarter stod imot den kvinnen og ikke falt for hennes patetiske "seksuelle makt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå