RolloThomasi Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det jeg leter etter er noe ca slikt: http://www.rufo.no/p...co-tool-trolley Men jeg lurer på om denne kanskje blir litt liten for mitt bruk, samt at jeg ikke trenger å ha med så voldsomt mye verktøy. Jeg trenger å ha med meg: 3-4 tablets. Et par mapper og notisblokker Et tastatur Et par spraybokser (silikon og luft) En liten el-trekker Muligens en liten støvsuger (Finnes det type tastaturstøvsugere som ikke kan anses som leketøy, samt er meget enkle å rengjøre grundig?) Et ensifret antall skrutrekkere/ annet smått håndverktøy En liter eller to ledig plass til reservedeler Samt noe tilsvarende for skrot og defekte deler. Andre krav: Store, myke hjul som ruller tilnærmet lydløst. Noen som har noen gode forslag til et slikt hjelpemiddel, eller kanskje ideer for å løse det hele på en litt annen måte? Takker så mæget. Edit: Forøvrig noen som har erfaring med produktet jeg har lenket øverst? Kan det tenkes at den er løsningen? Endret 21. mai 2013 av RolloThomasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå