balder_ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har i det siste fått endel crc feil på de filene jeg har lastet ned fra nettet, og da som regel med dc++. Dette gjelder .BIN filer. Har ikke hatt dette problemet tidligere. Fint om noen har noen tips om hva som kan være årsak til dette og hvordan det kan løses. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Dette er vel "defekte" filer RIAA ligger ut for å irritere brukerene til å kjøpe program/ DVD/ musikk. Minner litt om de kjønnsudyktige biene de satt ut i USA..... Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei , Prøv en nyere ver av WinRar eller WinAce . Det er hvis det er det prog du bruker da ! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 .BIN filer er jo image-filer av programmer/spill, pakker de ikke ut med WinRAR/ACE - Du kan prøve å kjøpe varen, se om det hjelper? Du kan også prøve Daemon Tools for å se om du kan kjøre det via den. Og; les retningslinjene ang. warez og ymse Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har sett .bin filer som kjørbare programmer på linux... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Prøv Tar98 Er det ikke .cue fila som er image fila og ikke .bin fila.. Uansett KJØP spillet hvis du liker det Lenke til kommentar
Logan Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Og; les retningslinjene ang. warez og ymse Denne var litt drøy oysfaerg. Du vet ikke hva slags filer det var, eller.... Btw. Siggen din er rimelig drøy. Blir alt annet enn imponert, for å si det sånn. Er du 11 år, så skjønner jeg. :wink: Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 .BIN filer er jo image-filer av programmer/spill, pakker de ikke ut med WinRAR/ACE - ikkeno problem å pakke ut en .bin fil i WinRar Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Og; les retningslinjene ang. warez og ymse Denne var litt drøy oysfaerg. Du vet ikke hva slags filer det var, eller.... Btw. Siggen din er rimelig drøy. Blir alt annet enn imponert, for å si det sånn. Er du 11 år, så skjønner jeg. :wink: Har forlengst gitt opp søken om å be elviser og fjortisser forenkle signaturen sin, det er bare å gi opp Personlig synes jeg det bør være funksjon i profilen som gjør at det er mulig å skru av visning av ANDRES (sp?) signatur - så slipper man alt virrvarret Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 DER har du en god ide! Lenke til kommentar
Logan Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har forlengst gitt opp søken om å be elviser og fjortisser forenkle signaturen sin, det er bare å gi opp Personlig synes jeg det bør være funksjon i profilen som gjør at det er mulig å skru av visning av ANDRES (sp?) signatur - så slipper man alt virrvarret Kan like en slik mulighet SineTwo. Når siggen blir hovedsaken, krydret med masse smilies, så mister jeg fokus og respekt. Det er mulig jeg er urimelig, men jeg føler det ikke på den måten. Kan man skjønne det? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er fullstendig enig med at signaturer på lang lengde med masse unødvnedig stæsj er helt teit. Alle signaturer bør være maks 1 linje og font størrelse 8 eller 9 - for å sørge for at ikke signaturen (slik i mange fjortiss tilfeller) blir 4-5x lenger enn selve tråden, go figure. Eks: Post: bla bla bla bla. Sign: AMD SUPER PC MONGO BRA RAM RADEON ULTRA MICRA primera 92010 SJEKK SIDEN MIN! JEG VET IKKE HVORDAN Å BRUKE HJEMMESIDE FUNKSJONEN PÅ HW.NO!!!! LA MEG LEGGE TIL NOEN FLERE UTROPSTEGN!!! Glemte noen smileys :wink: :oops: --- Litt overdrevet, men jeg tror dere skjønner hva jeg skal frem til, dere med ekstreme signaturer, gjør noe med det før vi tar livet av oss (men først dere ) Lenke til kommentar
Logan Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 En signatur på 2-3 linjer burde være en fastlåst mulighet, og smilies i signaturen en umulighet. Det å lese folks slappe hardware i signaturen, er bare irriterende. Spesielt når det må smøres ut over mange linjer. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Mitt tips når det gjelder dc++ etc, spør heller på hubben du er på, ev. personen du lastet ned fra... ett annet alternativ er å sende meg en pm, så skal jeg hjelpe deg så langt det går... De som er her vil ikke hjelpe eller har ikke peiling om akkurat slike ting som dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå