Gå til innhold

Her bor jeg, hilsen Lunde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å være objektiv til disse bildene J1 men det trenger jeg vel sannelig heller ikke å være, dette er for meg herlige bilder med atmosfære og sjel som allerede nå gir meg gode minner og som gjør meg kjempehappy, har noen Lunde bilder på lur jeg også, kommer etterhvert :) :)

Lenke til kommentar

Flotte bilder av vakre fugler. Smaker godt gjør de også (spiste røkt lundefugl på Island).

Takker Cardinal ;) Spist? Hørte jo noe om at det var blitt færre Lundefugler de siste åra ;) At det var deg, hmm... ;) Tror ikke jeg hadde klart å spise dem, etter å ha sett dem på nært hold ;)

Lenke til kommentar

Syntes disse er bildene og fuglene er veldig flotte. Tenk å ha bildevinkel nedenfra og opp på bilde 3. Alltid lett å være etterpå klok.

Takker Jarle ;) Fugler i fugleperspektiv ;) Det var i et reservat, og avgrenset for hvor langt ut i fjellet vi hadde lov til å gå i hekketiden. Vi hadde noen fugler over oss og ved siden av oss også, som jeg har tatt bilder av. Men jeg har vel ikke et objektiv som egner seg til fuglefotografering, kommer ikke nært nok. Men vi hadde tid nok. Var der i god tid før første fugl kom, og holdt på noen timer :) De var ganske tillitsfulle, og de nærmeste var bare et par meter unna. Men ofte delvis dekt av steinura- Kan anbefale deg å ta en tur en gang, om ikke annet enn for opplevelsen:)

Lenke til kommentar

Vanskelig å være objektiv til disse bildene J1 men det trenger jeg vel sannelig heller ikke å være, dette er for meg herlige bilder med atmosfære og sjel som allerede nå gir meg gode minner og som gjør meg kjempehappy, har noen Lunde bilder på lur jeg også, kommer etterhvert :) :)

Takker J2. Hehe... trenger ikke være objektiv du, det har jeg på kamera ;)

Lenke til kommentar

En fin serie av lundefuglen. Tror jeg liker best nummer to. Her ser den litt pingvin aktig ut, kan se den for meg hoppe rundt på steinene, selv om jeg vet at det er noe de ikke pleier å gjøre. I alle fall så har du i det bildet, fanget miljøet rundt fuglen på en fin måte.

Lenke til kommentar

En fin serie av lundefuglen. Tror jeg liker best nummer to. Her ser den litt pingvin aktig ut, kan se den for meg hoppe rundt på steinene, selv om jeg vet at det er noe de ikke pleier å gjøre. I alle fall så har du i det bildet, fanget miljøet rundt fuglen på en fin måte.

Tusen takk Fotopoulsen, hyggelig å høre ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...