Neo_mandal Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Har akkurat installert noe av geoforce 3 driverne. jeg har installert win2000 (samme skjedde i win98) Når pc`n starter opp begnynner skjermen å klikke. bildet blir hvitt, og det blinker(kommer streker opp på skjermen) Hva gjør jeg!!?? virker ikke som om safemode virke rheller... Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Funker korte før du instalerer driverne? Jeg hadde det samme probleme på mitt gamle Voodoo Banshee kort. Jeg mått flash biosen på det korte. Etter det vart det bra igjen. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hva mener du med "virker ikke som om safemode virker heller" . Har du prøvd å trykke F8 i oppstarten, og startet maskinen på VGA mode? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 ja har brukt f8. safemode stoppet helt opp vet ike hvorfor, men jeg har fikset tingen med å komme inn i windows igjen. brukte "tidligere startopp som har virket" eller noe sånt. prøver nå å installere en gart driver, men jeg får beskjed om å restarte for at programmet skal "launche" men det gjør det ikke ettter restart.. (er det allerede installert da??) bør kanskje flytte til annet forum.. men håper på et siste svar først..:smile: Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 fu nket i alle fall før jeg installerte driverne... hvordan flashe bios? farlig greier?? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Hver gang jeg prøver å installere display driver så må jeg restarte for å få kjøre en slags installer, men når jeg har restartet så klikker skjermen fullstendig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå