NBT Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hei jeg søke utvikler til å hjelpe meg å realisere drømmen av et nytt rpg spell i "Secret of mana" stilen jeg selv er ikke så veldig erfaren i C# enda men håpe og lære alt jeg trenge underveis. Derfor søke jeg en som har moderat kompetanse eller bedre i C#. Det er en fordel og har eventuell laget ett spell i fra før. Vis utvikleren bor i Stavanger eller i nærheten er d et ekstra stor pluss. Om spelle: Spelle skall generelt vær i samme univers som "secret of mana" men handlingen skal vær før det offisielle spelle fra square enix . http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_of_Mana Her er generelle mål : -spill språk: engelsk ( eventuelt norsk og støtte til språk filer der andre kan lage egen oversetting ) -2D -Save/load system -16bit visual style -active combat system -layer based 2d grafikk + eventuelt 2.5D / 3d grafikk support. -audio -eventuelt multiplayer støtte( 3-4 speller). jeg håpe at noen er interessert og gjenskape i ett bra spell fra barndommen min med en ny historie. hva kan jeg tilbyr: egen server for prosjekt lagring ( Team Foundation server, web service , mail osv) en god kalde pils =P. om meg : Jeg er 25 år gammel tekniker som har fattet interesse med programmering siden jeg har vert 18 men har dessverre ikke hatt tid til og lære meg språket fult ut til å klare dette helt alene. jeg har alltid hat lyst og lage ett nytt spell i denne serien. jeg bor i Stavanger og er ellers en ganske havy gamer. jeg har laga fra før en Minecraft mod updater (MMU) som gjorte d enkelt for både server admins og brukere til og holde mods i sync med brukere og admins, dessverre har jeg gitt opp dette prosjekt nå pga mojang ønske lage sin egen ingame versjon og ønske ikke investere mer energi i dette prosjekt som jeg har jobba i ett år med. derfor tilbake til min gamle drøm. dere kan kontakte meg via mail her Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du kan jo ikke bare laget et spill i et univers som et annet spillfirma eier? Jeg har null peil på hva "Secret of Mana" universet er for noe, men dette er da noe du virkelig burde undersøke først hvis det kan skape problemer. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Du kan jo ikke bare laget et spill i et univers som et annet spillfirma eier? Jeg har null peil på hva "Secret of Mana" universet er for noe, men dette er da noe du virkelig burde undersøke først hvis det kan skape problemer. nja jo ..du kan på en måte ... naven osv kan ikke stemme men du kan lage spell som går på d samma ut med et aen historie... naven på spele, karaktere osv må ver andeledigs. men du kan ellers bruke din full fantasie .. ingen som kan nekte deg og lage et spell som likne på et aent spell =P eksempel : istedenfor mana sword kan jeg kalle sverde holy sword ( denne navn er helt dumt men ikke mening at den skall brukes heller ) Endret 21. mai 2013 av NBT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå