AvIOn Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei jeg registrerte spotifykontoen min gjennom facebook. Nå vil jeg ikke være på facebook lengre, så jeg deaktiverte kontoen der. Når jeg logger meg på Spotify, så reaktiverer jeg den forbanna Facebooken igjen. hvordan løser jeg dette???? Vil jo bruke Spotify, men vil ikke være på Facebook. Takk Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 På settings inne i Spotify står det Link to Facebook, eller noe. prøv å ta det vekk Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 På settings inne i Spotify står det Link to Facebook, eller noe. prøv å ta det vekk må jeg logge på via en data for å fikse dette? Finner ikke noe slikt på telefonen... Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ja, sikkert. Er under Preferences -> Social Network -> Disconnect from Facebook her iallefall. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Er det i spotify-appen eller på www.spotify.com ? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Spotify-programmet på PCen/Macen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå