AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg har dessverre blitt ufør, knapt 48 år gammel. Åpenbar sak, legene var samstemte. NAV var utrolig raske med sin avgjørelse. Etter at jeg hadde vært syk i 3 år. Melder saken inn til forsikringsselskapet som jobben brukte, de svarer med å sette en jurist på saken som sender et skjema hvor jeg gir de full tilgang til: - Sykejournaler - NAV´s mappe om meg - Ligningen for +/- 3 år rundt sykdommen oppstod Er det ren rutine eller leter de nå etter en årsak for redusert utbetaling? Noen råd ang. dette? På forhånd takk. Anonym poster: f17d526dd099b652ef8dcfe1c91bc884 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Vil vel se om du hadde sykdommen eller hva det nå var før du fikk forsikring. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er jo blitt vanlig at forsikringsselskap ber om dokumentasjon på eks. politianmeldelser og informasjon fra mobiloperatør i noen forsikringssaker, så jeg tror heller ikke dette er veldig uvanlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Pga mye svindling og saker hvor folk urettmessig får uføre utbetaling, har forsikringselskaper blitt nødt til å gå grundig til verks får utbetaling skjer. Vanlig prosess, har du ditt på det rene, så ville jeg ikke vært bekymret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå