Gå til innhold

[Løst] Hjelp til et Mekanisk Gaming Tastatur

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestiller pc no veldig snart, men trenger et tastatur. Jeg kommer til å bruke tastaturet til gaming av hovedsakelig FPS. Tingen er at jeg har noen krav: tastaturet skal være mekanisk og ha cherry mx blue eller red, tastaturet skal helst ha 5 macros eller mer, tastaturet skal helst ha backlight som skal være blått, tastaturet skal ikke koste mer en 800kr ( jeg kan gå opp til 1000kr ).

Håper noen kan hjelpe, takk for at du leste dette :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det en liste over tilgjengelige tastaturer med forskjellige Cherry-taster:

http://www.diskusjon...owtopic=1497538

...vet ikke helt hvordan det gikk med det, men alle skal være å få tak i i Norge (med mindre annet er spesifisert).

Hvis du skulle være interessert, så vil jeg mest sannsynlig ha et Qpad MK-80 tilsalgs snart (venter et nytt tastatur i posten)...men det er mulig det ikke har de ønskede makro-tastene, da jeg ikke helt kan si hva en makro-tast er. :)

Edit:

Pass på at knappene er riktig plassert, ' knappen er ikke der den skal være på mitt steelseries, og det irriterer håret av leggene.

Liten fare i praksis: Steelseries 7G (som jeg hadde tidligere) var ekstrem når det kom til egne løsninger. :nei:

Selv solgte jeg mitt av flere grunner: liten Backspace, MX Black, ingen venstre Windows-tast, håpløst å lese tastene i mørket, non-ISO-layout....egentlig alt var galt med det for meg.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...