MatsTF Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei, jeg bestiller pc no veldig snart, men trenger et tastatur. Jeg kommer til å bruke tastaturet til gaming av hovedsakelig FPS. Tingen er at jeg har noen krav: tastaturet skal være mekanisk og ha cherry mx blue eller red, tastaturet skal helst ha 5 macros eller mer, tastaturet skal helst ha backlight som skal være blått, tastaturet skal ikke koste mer en 800kr ( jeg kan gå opp til 1000kr ). Håper noen kan hjelpe, takk for at du leste dette Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Pass på at knappene er riktig plassert, ' knappen er ikke der den skal være på mitt steelseries, og det irriterer håret av leggene. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Her er det en liste over tilgjengelige tastaturer med forskjellige Cherry-taster: http://www.diskusjon...owtopic=1497538 ...vet ikke helt hvordan det gikk med det, men alle skal være å få tak i i Norge (med mindre annet er spesifisert). Hvis du skulle være interessert, så vil jeg mest sannsynlig ha et Qpad MK-80 tilsalgs snart (venter et nytt tastatur i posten)...men det er mulig det ikke har de ønskede makro-tastene, da jeg ikke helt kan si hva en makro-tast er. Edit: Pass på at knappene er riktig plassert, ' knappen er ikke der den skal være på mitt steelseries, og det irriterer håret av leggene. Liten fare i praksis: Steelseries 7G (som jeg hadde tidligere) var ekstrem når det kom til egne løsninger. Selv solgte jeg mitt av flere grunner: liten Backspace, MX Black, ingen venstre Windows-tast, håpløst å lese tastene i mørket, non-ISO-layout....egentlig alt var galt med det for meg. Endret 20. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå