LoS Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Sitter på en reativt dårlig spille pc her og eksperimenterer med linux :-) Hittil så har det meste gått bra igjennom howto'er osv, spesielt takk til FAQ her Men nå prøver jeg hvordan det står til med wine og slikt. Har kommet så langt at jeg har instalert elastomania og alt er som det skal. Bortsett fra en ting, i følge elma.exe så finner den ikke elma.res Har sett litt rundt omkring her, på google og litt sånt, men finner ikke noe som sier noe om dette Håper noen kan hjelpe meg med dette. Eller har vært borti det før. Må jo ha det litt morro i linux og Kjører RedHat 9.0, KDE, 2.4-8-20 kernel tror jeg. og nyeste wine. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Husk at unix er case sensitive og det kan vøre at elma utviklerne ikke har brukt Elma.res i stedet for elma.res som filnavnet er (eller motsatt). Hadde dette problemet en gang med et annet spill, endre bare filnavnet til rette store/små bokstaver. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Beklager litt for bumpinga, har vært borte i 2 uker. Men nei, det funker desverre ikke. Har prøvd alle mulige kombinasjoner mellom elma.exe og elma.res. Og har enda ikke fått det til å funke. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
DarkKing888 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Prøv å starte elma via konsole eller terminal, det må jeg.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Prøv å starte elma via konsole eller terminal, det må jeg.. Hehe, rart jeg ikke har prøvd det. :oops: Det funka ihvertfall :oops: Har et annet problem nå bare. Tastaturet vil ikke funke i noen av spilla på maskin. Noen som veit noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå