fotopoulsen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Islom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 dette var en flott fugl som jeg aldri har sett før... Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 dette var en flott fugl som jeg aldri har sett før... Takk for tilbakemelding fotogiggen. Både smårlom og islom er å se på Færøyene. Isomen er oftest å se på sjøen, mens smårlomen er oftest å se på ferskvann "smålomen hekker også her". Men det var da fint at jeg kunne ha noe spesielt, også til en garvet fuglefotograf som deg. Lenke til kommentar
sooe Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Flotte bilder. Storlomen er som regel veldig sky og det går jeg ut i fra at også islomen er. Brukte du spesielt skjul/telt for å komme nær? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Så vakker han er. Favoritten er V2 hvor han viser fram drakten sin og sola legger en tynn kappe av gull på vingene Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Flotte bilder. Storlomen er som regel veldig sky og det går jeg ut i fra at også islomen er. Brukte du spesielt skjul/telt for å komme nær? Takk for tilbakemelding! Ja, den er sky. Jeg gikk i flere dager å ventet på at den skulle komme på "skuddhold". Da den endelig en dag lå noe nærmere land, enn den tidligere hadde gjort. Så ventet jeg på vegen over steinura. Når den så dykket "de dykker lenge" skyntet jeg meg ned i steinura, helt ned mot vannkanten. Der ble jeg sittende stille og sammenhuket slik at jeg ikke fylte så mye i terenget. Da den dukket opp igjen fikk tatt en rekke bilder av den før den svømte lenger utpå. Har "jaktet" på skarv i samme området, hvor de har stukket av når jeg har forsøkt å snike meg innpå dem. Denne dagen fikk jeg også bilder av skarven med samme teknikk. Nå skal det siger at de sikkert føler seg tryggere på sjøen en på land. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Så vakker han er. Favoritten er V2 hvor han viser fram drakten sin og sola legger en tynn kappe av gull på vingene Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja sola gav et fin fotolys den dagen. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Meget bra!! Tusen takk for tilbakemelding Emil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg