Cuneax Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 ? Den mest ambisiøse utgivelsen hittil, skriver utviklerne.Flere forbedringer i Linux Mint 15 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hah. Synes det stod "Flere forbedringer i Linux. Minst 15. 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Vet ikke helt hvordan det skulle fungert. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Blir dere å kjøre en test på linux mint 15 også? Slik som dere gjorde på ubuntu 13.04 Endret 20. mai 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
xord Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Har kjørt Linux Mint 14 (Mate) siste året. Har fungert strålende. Vil oppgradere til 15 (Mate) når den endelige versjonen kommer. Lenke til kommentar
entername Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noken som veit om dei har fått på plass innebygd støtte for bumblebee via driver programmet eller må man fortsatt rote rundt i terminal for å få det til? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Mint er desverre fortsatt en fest av monoton grå med tynne innslag av lime. Dette plager de fleste gnome3 baserte distroer, fantastisk kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Mint er desverre fortsatt en fest av monoton grå med tynne innslag av lime. Dette plager de fleste gnome3 baserte distroer, fantastisk kjedelig. Dette har plaget meg også. Ikke nødvendigvis det monotone(Det finnes mye glorete gradient-søl der ute), men denne gråfargen. Sist jeg prøvde mint(ikke denne nye versjonen) med cinnamon var det eneste jeg umiddelbart ikke likte alle gråfargene. Personlig er jeg mer en fan av mørkere panel og rammer rundt vinduene. Er det noen som har tips til mørkere themes? Evt. andre desktop-miljø som er mørkere ut av boksen? Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Takk til HW.no for omtale av Linux Mint. Det var fint å se. Etter min smak den beste Linux-distroen man kan bruke. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Mint er desverre fortsatt en fest av monoton grå med tynne innslag av lime. Dette plager de fleste gnome3 baserte distroer, fantastisk kjedelig. KDE 4.10.2 er etter min mening noe av det bedre på Linux fronten nå hva angår et pent brukergrensesnitt. Man kan også tweake det vesentlig mer enn Gnome, LXDE og XFCE til å få det slik du vil. Men dette her vet du nok 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 KDE 4.10.2 er etter min mening noe av det bedre på Linux fronten nå hva angår et pent brukergrensesnitt. Man kan også tweake det vesentlig mer enn Gnome, LXDE og XFCE til å få det slik du vil. Men dette her vet du nok Jeg synes gnome er for grått og du foreslår KDE som har hatt som signatur en grå startlinje i snart 10 år? Selv synes jeg mate har helt ok farger, men som nevnt lenger opp, Cinnamon er rimelig awesome, unntatt denne begredelige gråfargen. Spesielt at titlebar har samme forferdelige gråfarge som inneholdet på vinduene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Takk til HW.no for omtale av Linux Mint. Det var fint å se. Etter min smak den beste Linux-distroen man kan bruke. Du tar feil. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du tar feil. Jeg har egentlig aldri sett poenget med Linux Mint. Eneste argumentene jeg kan tenke på er Cinnamon og MATE, og selv de er syltynne argumenter. Linux Mint er også en skam for FOSS-communitiet når de velvillig har tett integrasjon av slemme, slemme codexer og annet skit som man aldri burde vært avhengig av. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Takk til HW.no for omtale av Linux Mint. Det var fint å se. Etter min smak den beste Linux-distroen man kan bruke.Du tar feil. Jo han har rett, merk at han sa etter HANS smak om du ikke låner hjernen hans og vet hvordan han tenker så kan du ikke si at han tar feil Personlig synes jeg Mint og Gnome 3.0 har for mange små luggete bugs i UI'et med hengende menyer og manglende meny respons til at overgang fra 10.04 LTS frister, atlernativet er XFCE, men Thunar er bare for irriterende å bruke uten nettverksbiten innebygget. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Personlig synes jeg Mint og Gnome 3.0 har for mange små luggete bugs i UI'et med hengende menyer og manglende meny respons til at overgang fra 10.04 LTS frister, atlernativet er XFCE, men Thunar er bare for irriterende å bruke uten nettverksbiten innebygget. Hva med KDE? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Mint er grei nok, men de sliter alltid med for mange bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå