Ohgenius Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvordan gikk det med dere? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Hvordan gikk det med dere? Jeg tror det gikk bra for min del, men tør ikke si noe før jeg får den tilbake. Derimot hadde jeg aldri skrivestopp, og jeg hadde hele tiden en plan for hva jeg kunne skrive om, takket være ca 9 timer med forberedelse Du da? Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg tror det gikk bra for min del, men tør ikke si noe før jeg får den tilbake. Derimot hadde jeg aldri skrivestopp, og jeg hadde hele tiden en plan for hva jeg kunne skrive om, takket være ca 9 timer med forberedelse Du da? Jeg følte og at det gikk nokså bra, ettersom jeg hadde funnet fram mye bra av informasjon og annet på forberedelsesdagen.. Man vet aldri, før man får den og ser karakteren, hehe. Vet du når vi får tilbake karakteren? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Nei det vet jeg ikke, men jeg håper det ikke er lenge til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå