theobvious Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei! Jeg er ikke helt sikker på når disse spill messene er, det jeg først og fremst lurer på er om når denne E3 EXPO er og hvor? Hvem er den neste spill messen som er her i Norge? og når kommer den derre spillEXPO? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 E3 er vel i Los Angeles. Er vel tidlig i juni den starter om jeg ikke husker helt feil. Spillmesser i Norge kan jeg ingenting inn. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Dårlig med spillmesser i Norge. Det var en Spillexpo i slutten av ifjor, men jeg vet ikke om det ble bra nok til at de gjentar det. Internasjonalt er det E3 11-13 juni i Los Angeles, Gamescom 21-25 august og Tokyo Gameshow 19-22 september som normalt har størst infoflyt for gamere. Ellers er det verdt å få med seg Game Developers Conference - GDC - (var nå i mars) og Penny Arcade Expo - PAX - som har happenings fire ganger i løpet av året. Endret 20. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Dårlig med spillmesser i Norge. Det var en Spillexpo i slutten av ifjor, men jeg vet ikke om det ble bra nok til at de gjentar det. Internasjonalt er det E3 11-13 juni i Los Angeles, Gamescom 21-25 august og Tokyo Gameshow 19-22 september som normalt har størst infoflyt for gamere. Ellers er det verdt å få med seg Game Developers Conference - GDC - (var nå i mars) og Penny Arcade Expo - PAX - som har happenings fire ganger i løpet av året. Det sto litt rotete, men var noen av dem der i Norge? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Bare Spillexpo i Norge, de to beste er i LA og i Køln Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Når er spillEXPO i Norge neste gang da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Når er spillEXPO i Norge neste gang da? Det er 8. - 10. november iflg Facebook-siden til SpillExpo Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Det er 8. - 10. november iflg Facebook-siden til SpillExpo Chill, hvor er den? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 www.facebook.com/SpillExpo Hørt om Google før? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 www.facebook.com/SpillExpo Hørt om Google før? Ja, med engang du sa Facebook gikk jeg inn, vet egentlig ikke hvorfor jeg spurte Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ja, med engang du sa Facebook gikk jeg inn, vet egentlig ikke hvorfor jeg spurte Uansett anbefaler jeg deg å ta turen! Jeg har der i fjor, og det var ganske allright. En dag var likevel mer enn nok, for det er jo en mini-versjon av de internasjonale Expo'ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå