Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig med spillmesser i Norge. Det var en Spillexpo i slutten av ifjor, men jeg vet ikke om det ble bra nok til at de gjentar det.

Internasjonalt er det E3 11-13 juni i Los Angeles, Gamescom 21-25 august og Tokyo Gameshow 19-22 september som normalt har størst infoflyt for gamere.

Ellers er det verdt å få med seg Game Developers Conference - GDC - (var nå i mars) og Penny Arcade Expo - PAX - som har happenings fire ganger i løpet av året.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Dårlig med spillmesser i Norge. Det var en Spillexpo i slutten av ifjor, men jeg vet ikke om det ble bra nok til at de gjentar det.

Internasjonalt er det E3 11-13 juni i Los Angeles, Gamescom 21-25 august og Tokyo Gameshow 19-22 september som normalt har størst infoflyt for gamere.

Ellers er det verdt å få med seg Game Developers Conference - GDC - (var nå i mars) og Penny Arcade Expo - PAX - som har happenings fire ganger i løpet av året.

Det sto litt rotete, men var noen av dem der i Norge?
Lenke til kommentar

Ja, med engang du sa Facebook gikk jeg inn, vet egentlig ikke hvorfor jeg spurte :p

Uansett anbefaler jeg deg å ta turen! Jeg har der i fjor, og det var ganske allright. En dag var likevel mer enn nok, for det er jo en mini-versjon av de internasjonale Expo'ene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...