vesleengen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nettopp fått meg en Vectra C GTS, men liker ikke den store Opel logoen i fronten og vil bytte grill.. Sett mange har helsvart grill uten logo, men denne blir litt kjedelig og ødelegger designet da bilen er svart med kromlist bak og under vinduene på siden og blir nakent å ikke ha litt krom i fronten også.. Så vet noen hvor jeg får en grill til denne uten logo og med litt krom uten at det koster skjorta? Funnet masse sider, men de har bare netting eller helsort... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Tipper du vil ha mer hell om du finner et spesifikt Opel / Vauxhall-forum og spør der. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kan anbefale deg http://www.vectra-c.com/ og http://www.opelmotorsport.com/ Kjører selv en '04 Vectra C siden 2009, og har hatt mye glede av disse 2 :-) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Skulle gjerne lest litt på opelmotorsport.com, men har ikke den interessen at jeg vil betale 400kr året for å lese litt forum.. Irmscher griller passer perfekt hva jeg er ute etter, men denne koster over 3000kr ffs.. Skal også ha nye frontlykter, og har funnet fine sorte med Angel-eyes på frontlykter.no Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Nuvel. Et medlemskap der gir deg "litt" mer enn tilgang på forumet. Personlig har jeg hatt nokså solid fortjeneste på det abonnementet, mildt sagt. Irmscher koster peng. Så enkelt er det. Men så er det ikke jallaplast fra Kina heller Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ikke Angel eyes på en Opel. Vær så snill. 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Ikke Angel eyes på en Opel. Vær så snill. To late. Allerede på vei i posten Uansett så har jeg til nå droppet grillen, da det er annet som sårt trenger penger på bilen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå