Gå til innhold

Sydentur

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og noen kompiser har snakket om å dra til Syden snart. Vi tenkte å dra uspesifisert har dere noen opplevelser rundt uspesifiserte turer og hvem selger det? Og vi er bare 16år(Noen 17), har vi da lov å dra uten noen over 18?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går helt fint å reise hos de fleste reisebyrå så lenge dere får underskrift fra foresatte. Det finnes flere reiseselskaper som tilbyr uspesifiserte turer, f.eks apollo og restplass, men hvis dere skal reise der for å feste, bør dere tenke dere om. Litt kjipt om dere ender opp på et avsidesliggende hotell med strenge regler, der de i tillegg krever ekstra betalt på ting som aircondition. Hvis dere er fleksible med når dere vil reise, trenger ikke 2 eller 3-stjerners hotell å være så mye dyrere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det er for opplevelsen og ikke for drikking vil jeg anbefale storby med sjel... Praha for eksempel.

Uspesifisert ville jeg ikke anbefalt, man vet enkelt å greit ikke hva man får å spesifiserte pakkereiser eller bestille fly/hotell for seg kan være like billig og billigere.

Lenke til kommentar

Vi har reist uspesifisert noen ganger. Det kan være alt fra veldig bra til litt dårlig. Og det er morsomt å høre på de som klager på at de ikke havner der de ønsket. Lo godt da vi reiste uspesifisert til Tenerife og havnet i den hyggelige byen Puerto de la Cruz på et greit hotell. Noen klaget og sa de skulle være sammen med venner som var på sydkysten og forlangte hotell på Playa Americas. Det fikk de ikke uten å betale ganske mye.

Hvis man ikke har høye krav kan uspesifisert være helt OK..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...